Apex Legends hraje 25 milionů hráčů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Apex Legends hraje 25 milionů hráčů

Apex Legends hraje 25 milionů hráčů

David Plecháček

David Plecháček

12. 2. 2019 09:54 20
Reklama

Respawn musí dělat svým majitelům radost. Apex Legends rozhodně už teď není nějakou bokovkou, která by se v repertoáru her od EA musela krčit někde stranou, neboť dosahuje čísel, vedle kterých některé tituly blednou závistí. A co víc, popularita hry neustále stoupá.

Včera to byl týden ode dne, kdy novinka od autorů Titanfallu oficiálně vyšla. Po několika dnech se do hry zapojilo deset milionů hráčů a v době největší špičky jich hrál souběžně milion. Teď, o několik dalších dnů později, má Respawn další čísla k chlubení. Deset milionů je minulostí, novinku si vyzkoušelo už 25 milionů hráčů, a ve špičce se jich sešly dva miliony online ve stejnou dobu.

Opakovali bychom se, kdybychom řekli, že se jedná o úctyhodný výkon, na nějž dosáhne málokterá hra. Vývojáři vedení Vincem Zampellou tak dokazují, co v nich je a vrátili se do hledáčku hráčů ve velkém stylu. Apexu výrazně pomáhá free-to-play model, vzhledem k mikrotransakcím je ale pravděpodobné, že ani tak není EA na projektu tratné.

Apex je velkým překvapením, ale pravdou je, že Respawn využívá nabytých dovedností a zkušeností už z minula. Opakovaně hovoříme o Titanfallu, sám Zampella ale stál u zrodu série Call of Duty, která se velice rychle stala multiplayerovou stálicí a platí za ní dodnes. Navíc se ukázalo, že na vývoji spolupracovali i eSport hráči, jmenovitě například legenda CS:GO Shroud. To jsou všechno aspekty, které Respawn vytěžil na maximum.

Pokud někomu přišlo, že žánr battle royale má jasně rozdané karty mezi Fortnite, PUBG, Call of Duty a pak ten zbytek a horko těžko se bude vývojářům dostávat mezi nejlepší, Apex pro ně má odpověď. A status quo se může znovu změnit s režimem Firestorm v Battlefieldu V. Někteří ale už teď říkají, že v zájmu vývojářů a vydavatele by měl být taktéž free-to-play. To je ale spíše utopie.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama