Interakce systémů ve světě Days Gone
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Interakce systémů ve světě Days Gone

Interakce systémů ve světě Days Gone

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

29. 3. 2019 14:00 4
Reklama

Deacon St. John přifrčí na své vypiplané motorce již koncem dubna. Za sebou má pěkně dlouhou cestu. Vývoj Days Gone začal už před šesti lety. Nabízí se otázka, proč vlastně vývojářům ze studia Bend zabral tolik času?

Odpověděl na ní John Garvin v rozhovoru pro časopis EDGE. Zdůraznil, že se hra skládá z několika systémů, přičemž zajistit jejich vzájemnou interakci je poměrně těžký úkol. „Všechny systémy se ve hře prolínají způsoby, které je nemožné předvídat, což je něco, co vytváří úžasný herní zážitek,” řekl Garvin a dodal, že existuje nespočet různých situací, s nimiž se během vývoje musí počítat.

Zařídit, aby to celé fungovalo, není jednoduché. Navíc je potřeba, aby byly všechny systémy hotové a implementované do hry. „Nemůžete pořádně vyladit hru, když nemáte hotový systém boje na blízko, protože pak nemůžete optimalizovat systém výroby,” vysvětluje Garvin a dodává, že je nezbytné, aby všechny systémy byly ve hře v jeden čas, aby byly všechny dokončené a hlavně funkční. Právě implementace systémů a jejich balanc zabírá studiu hodně času.

Vývojář také poukázal na mechanismus doplňování paliva do motorky hlavního hrdiny. „Hospodaření s palivem není něco, co by se ve hrách často objevovalo, protože je velmi těžké mechanismus vybalancovat. Hráče nechcete trestat, nechat je neustále na suchu a udělat z toho povinnost. Na druhou stranu chcete dosáhnout jistého napětí,” řekl Garvin.

Spotřebu motorky otestujeme již 26. dubna. Days Gone vychází exkluzivně na PlayStation 4.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama