Interakce systémů ve světě Days Gone

29. březen 2019 15:00 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (4)

Deacon St. John přifrčí na své vypiplané motorce již koncem dubna. Za sebou má pěkně dlouhou cestu. Vývoj Days Gone začal už před šesti lety. Nabízí se otázka, proč vlastně vývojářům ze studia Bend zabral tolik času?

Odpověděl na ní John Garvin v rozhovoru pro časopis EDGE. Zdůraznil, že se hra skládá z několika systémů, přičemž zajistit jejich vzájemnou interakci je poměrně těžký úkol. „Všechny systémy se ve hře prolínají způsoby, které je nemožné předvídat, což je něco, co vytváří úžasný herní zážitek,” řekl Garvin a dodal, že existuje nespočet různých situací, s nimiž se během vývoje musí počítat.

Zařídit, aby to celé fungovalo, není jednoduché. Navíc je potřeba, aby byly všechny systémy hotové a implementované do hry. „Nemůžete pořádně vyladit hru, když nemáte hotový systém boje na blízko, protože pak nemůžete optimalizovat systém výroby,” vysvětluje Garvin a dodává, že je nezbytné, aby všechny systémy byly ve hře v jeden čas, aby byly všechny dokončené a hlavně funkční. Právě implementace systémů a jejich balanc zabírá studiu hodně času.

Vývojář také poukázal na mechanismus doplňování paliva do motorky hlavního hrdiny. „Hospodaření s palivem není něco, co by se ve hrách často objevovalo, protože je velmi těžké mechanismus vybalancovat. Hráče nechcete trestat, nechat je neustále na suchu a udělat z toho povinnost. Na druhou stranu chcete dosáhnout jistého napětí,” řekl Garvin.

Spotřebu motorky otestujeme již 26. dubna. Days Gone vychází exkluzivně na PlayStation 4.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20919665
Zerosekai napsal 30. 3. 2019 v 08.36

JMBounce: tady ti budu muset věřit, nikdy sem žádnej truck simulátor nehrál, ale na druhou stranu to jsou hry se 100% zaměřením na ten auták ve kterým seš, tam se nemusí starat o nějakou synergii

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 30. 3. 2019 v 06.22

Zerosekai: Tak třeba v ATS je to udělané šikovně. Neobtěžuje tě to, ale když si řekneš že natankuješ až na další benzínce, protože tady bys musel sjet z dálnice a ono na tebe začne to žebravý oko svítit dřív než jsi počítal tak máš do toho i to jemný napětí :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 29. 3. 2019 v 22.05

Zerosekai: jop. Neco jako v mad maxovi, tam taky mohl dojit benzin, ale v podstate to byl akorat opruz pak hledat kanystr

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 29. 3. 2019 v 22.00

upřímně zrovna bez toho paliva bych se obešel protože ve finále sem snad fakt ještě nenarazil na hru, kde by to bylo uděláno tak jak to tady oni chtěj mít, tak aby to neobtěžovalo a zároven to dávalo to jemný napětí, dycky to budto strašně otravuje nebo na to po pár minutách zapomenete a jsou hry který ty systémy maj a ani na ně hráč nepříjde, třeba Mafia 2, tam opravdu šlo aby ti došel benzín a musel si natankovat, v životě se mi to nestalo.

Nahlásit nevhodný obsah