Trailer i zákulisí týmu tvořícího Days Gone
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Trailer i zákulisí týmu tvořícího Days Gone

Trailer i zákulisí týmu tvořícího Days Gone

David Plecháček

David Plecháček

23. 4. 2019 11:37
Reklama

Tento týden patří očekávané first-party akci Days Gone, se kterou se na naše obrazovky přiřítí Deacon St. John na motorce s bandou nemrtvých v zádech. Než si ale v recenzi popovídáme o kladech a případných záporech novinky studia Bend, můžeme se podívat na dvě zbrusu nová videa. Jedno z nich přímo o hře, druhé o studiu, v němž vzniká.

Začněme tím kratším, a možná i méně zajímavým. Ačkoliv jeho název říká, že půjde o gameplay ukázku, Days Gone z videí poměrně dobře známe a v tomto ohledu nás nic extra nepřekvapí. Third-person akce je nabitá souboji s tím, co na Zemi zůstalo po epidemii. Ta přeměnila většinu živých na nemyslící entity, které vás chtějí při nejbližší příležitosti bezmyšlenkovitě zlikvidovat, nebo na grázly, kteří vás chtějí zabít právě proto, že jim špetka rozumu naopak zbyla. Buď jak buď, jste to jen vy, vaše zbraně a vaše motorka, která vás vytáhne z té nejhorší šlamastiky.

Video, které se obrací do Oregonu do studia Bend, je ale jiné. Alespoň částečně umožňuje hráčům nahlédnout pod pokličku a zjistit, proč vývojáři stvořili hru, kterou si zanedlouho budete moci taktéž zahrát. „Vytvořili jsme hru, kterou jsme chtěli sami hrát,“ říkají svorně autoři. A svorně taktéž říkají, že před nimi nestál zrovna lehký úkol. Na počátku bylo ve studiu jen kolem 40 až 50 lidí, kteří si měli ukousnout co největší sousto a kousat a kousat, dokud jej úspěšně nestráví.

To je oproti posledním projektům diametrálně odlišné. Bend tak muselo růst a za vývoj Days Gone se zvětšilo až trojnásobně. „To je sice mnohem více než kdykoliv dřív, ale zároveň je to méně, než by někdo mohl čekat,“ říká Jeff Ross, šéf celého vývoje. John Garvin, kreativní režisér hry, jej doplňuje se slovy, že svůj úkol Bend zvládají jen díky talentům, kteří ve studiu sedí. „Uvedu příklad, to, že máme na scéně až pět set nemrtvých, je práce jednoho z našich inženýrů. To je skvělý úspěch a zároveň jen jeden z příkladů, na kterém lze ukázat kvality celého týmu, a díky němuž může Days Gone vůbec existovat,“ říká. Kratičké video si můžete též pustit níže v tomto článku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama