Autoři remaku MediEvil hovoří o vývoji hry
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Autoři remaku MediEvil hovoří o vývoji hry

Autoři remaku MediEvil hovoří o vývoji hry

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

15. 8. 2019 07:27
Reklama

Remake adventury MediEvil patří mezi očekávané tituly letošního roku. Sir Daniel Fortesque a jeho eskapády se po dlouhých dvaceti letech vrací na scénu. Remake se jistě bude snažit potěšit pamětníky původního dílu a zároveň oslovit nové hráče. Tuzemští fanoušci pak také jistě ocení kompletní českou lokalizaci. Krom titulků bude totiž k dispozici také dabing.

Hra vyjde co nevidět a tak se pomalu začínají objevovat další a další propagační materiály. Dnes tu máme vývojářský deníček, v němž lze alespoň částečně nahlédnout do zákulisí. Slova se chopili vývojáři ze studia Other Ocean Interactive.

Ti se kupříkladu museli zamyslet, jak remake uchopit. Nechtěli udělat přesnou repliku původní hry, bylo však důležité, aby se objevily zásadní věci, které si hráči pamatují. Ke své práci měli k dispozici zdrojový kód originální hry. V něm překvapivě našli maličkosti, které se do finální verze hry nedostaly. Jako příklad uvedli souboje s bossy, u nichž se původně měly projevit pokročilé fáze. Nakonec se na ně ale nedostalo. Dle vývojářů podobné věci naznačují, že byla prvotní vize ještě mnohem ambicióznější. Možnost nahlédnout do práce původního týmu a komunikace s jeho členy byla pro vývojáře velmi důležitá.

Další zajímavosti jsou spolu s čerstvými záběry ze hry k dispozici v přiloženém videu. MediEvil vychází již 25. října exkluzivně na PlayStation 4.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama