O pozadí vývoje Metal Wolf Chaos

18. srpen 2019 11:28 / Zdeněk Pudivítr / Novinky / Diskuze (0)

Japonské studio FromSoftware si v posledních letech naprostá většina videoherních fanoušků spojuje se sérií Dark Souls a jejími příbuznými tituly. Před patnácti lety ale vydali šílenou hru s názvem Metal Wolf Chaos, která se nedávno poprvé podívala za hranice Japonska a video od vydavatele Devolver Digital mimo jiné objasňuje, proč tomu tak vlastně je.

Cesta za znovuvydáním Metal Wolf Chaos začala v roce 2016, kdy si vydavatelství při svém průzkumu všimlo zmíněné hry na YouTube. Částečně jako vtip a částečně pro získání zpětné vazby od fanoušků zkusili, jestli by o hru byl v dnešní době zájem. Ukázalo se, že ano a po kontaktování původních vývojářů se mohlo začít pracovat.

Hlavním důvodem, proč se hra nikdy neprodávala v Americe je fakt, že v ní v roli prezidenta Spojených států zabíjíte občany stejné národnosti. S tím už si ale současná společnost evidentně dokáže poradit, a tak se vylepšená verze hry dostala začátkem tohoto měsíce k celému světu.

Ve videu se mimo jiné setkáme se spoustou původních vývojářů přímo v prostředí jejich pracoviště. Dozvíme se kdo do hry přispěl jakým nápadem, uvidíme některé původní návrhy postav a dokonce i vydání hry z roku 2004, které je dnes mezi sběrateli velice cenným zbožím.

Zdroj: Dualshockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!