Remake FFVII nabídne i tahové souboje

16. září 2019 12:50 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (0)

Novodobý pokus o oživení legendárního sedmého dílu série Final Fantasy přináší řadu novinek. Vedle výrazně upravené grafické stránky je tou nejvíce patrnou asi fakt, že klasické tahové souboje zde již nehrají prim, a vše je tak řešeno formou bojů v reálném čase. Na akci TGS 2019 se však Square Enix vyjádřilo, že pro hráče, kteří by tahové souboje upřednostňovali, bude ve hře k dispozici i tato možnost.

V menu hry bychom tuto položku měli nalézt pod názvem Classic Mode, přičemž od Easy a Normal se bude lišit v tom, že veškeré útoky nabíjející tzv. ATB Gauge budou řešeny zcela automaticky, a na vás tak zbyde pouze ovládání útoků, jež ATB Gauge naopak spotřebovávají. Řeč je tedy o sesílání magie, aktivaci speciálních útoků nebo využívání rozličných předmětů ve vašich kapsách.

Jestliže si tak Classic Mode zvolíte, stanou se souboje daleko taktičtější a mnohem více než kdykoli jindy nabydete dojmu, že znovu hrajete jeden ze starších dílů série. Nakolik ale režim hráči skutečně využijí, to se dozvíme až 3. března 2020, tedy v den, kdy FFVII Remake dorazí exkluzivně na PlayStation 4.

Zdroj: PushSquare

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!