O multiplayeru do Cyberpunku jsme se již několikrát bavili. Po jeho potvrzení zajisté část fanoušků zajásala, další část se ale obávala toho, jak se vývojáři popasují s multiplayerem do hry, která byla prezentovaná jako čistě singleplayerový zážitek. Studio ale slibuje, že multiplayer bude do příběhu Cyberpunku sedět.
Level designer Max Pears tvrdí, že samotné potvrzení toho, jestli multiplayer v Cyberpunku bude, trvalo hodně dlouho, a to právě z toho důvodu, aby mód pro více hráčů seděl jako do příběhu, tak filozofii herního designu. „Zatím toho nemohu moc říct, jelikož zde stále probíhá nějaký proces, který je právě o tom, aby multiplayer seděl do příběhu, a taktéž do toho, jaká jsme společnost, protože právě příběh je pro nás extrémně důležitý.“
Stále je zde ale spoustu práce. „Stále na tom pracujeme a taktéž nabíráme ty správné lidi. Náš hlavní cíl je pořád singleplayer, a chceme, aby lidé pochopili, že tento svět je na singleplayer obrovský“. Doufáme, že se práce na multiplayeru vydaří, i když se ho dočkáme nejspíše až velmi dlouho po vydání. Cyberpunk 2077 vychází 16. dubna na PC, PS4 a XONE.
Zdroj: WCCFTech
JabJab21: Já jsem třeba jeden z těch, kterým nasílu naroubovaný MP vadí, ikdyž ho teda nezapnu. U her, které mám rád, mám rád i splnění všech achivementů, prostě jen jako takové potvrzení, že jsem tu hru dohrál kompletně. A pokud se do toho zamotá mulťák, tak to většinou neudělám, protože achivementy budou i z něj.
A pokud si to dobře vybavuju, tak třeba takové ME3 to mělo vymyšleno ještě lépe - pro dosažení "nej" konce v singlu bylo třeba hrát MP...
Editováno: 18. 09. 2019 v 02.13
Siebenburgen: Tak jasne, jestli zdroje na SP vyuzijou do MP kterej neni priorita tak je to spatne, ale jestli na MP vyuzijou zdroje ktery na SP nevyuzijou (kolikrat MP nema se SP absolutne nic spolecnyho, ani stejny lidi to nedelaj), tak jen do toho. Cim vic moznosti, tim lip.
Editováno: 17. 09. 2019 v 23.00
JabJab21: Tak CB má být především o tom singleplayeru. A tam právě budu přece směřovat ten čas než do mulťáku, který je až na druhé koleji.
Toto vidím stejně jako Uncharted. Vynikající hra pro jednoho hráče ale ten mulťák už je tam jenom něco navíc.
Editováno: 17. 09. 2019 v 22.22
Nevim jak to myslite, ze se tam MP nehodi. Podle me se jak singl tak multak hodi do kazdy hry, mysleno, ze tam klidne muze bejt a mam rad hry, kde si muzu vybrat. Komu ze SP nadsencu bude vadit multak kterej nezapnou?
I kdyz bude multak uplne jinej zazitek nez SP, tak to prece nicemu nevadi ne? Od toho tam, je ze clovek hraje to na co ma zrovna chut, nekdy SP, nekdy MP nebo proste jenom SP/MP porad. Viz treba Doom 3, kde je horror singl a pak klasickej deathmatch multak. Nema to nic spolecnyho spolu, ale nicemu to nevadi.
Editováno: 17. 09. 2019 v 21.05
Ocelotr2.1: No v MGSV mi FOB akcičky přidali na herní době minimálně 200-300 hodin, bez nich bych se po dohrání singlu na 100% docela nudil.
Zmiňuju MGSV protože moc dobře znám tvůj vztah ke Kojima hrám :D
Jozoo: kdyby jsi si zjišťoval informace o hře. Víš, že multiplayer nebude při vydání hry, ale za nějaký delší čas.
Ocelotr2.1: Nikdo tě nenutí hrát mp. Já si ho rád zahraju pokud bude dobrý, ale on určitě bude. Jinak by tam pak nebyl, kdyby stál za prd a nebo by se tam podle tebe nehodil. To ale rozhodne CD Projekt pokud bude se hodit a bude hratelně dobrý, tak tam prostě bude
Hype-hype...
A pri tom len pol roka pred vydaním nemôže nič povedať, nie pretože NDA, ale pretože práce prebiehajú a, a tu špekulujem, oni ešte nič nemajú?
Nemali by pri takom megalomanskom projekte takto blízko pred vydaním už pracovať len na nejakých "detailoch"? Napríklad ladenie shaderov, optimalizácie, alfa, beta testy...
Ale oni len teraz naberajú (nových) ľudí? A stále nemajú jasné ani základné koncepty?
Nuž...
Inak bude recenzia/hrajte s nami na Astral chain?
Amos napsal 18. 9. 2019 v 10.20
Ocelotr2.1: Třeba ve Far Cry 3 byla separátní coop kampaň. Tak by to šlo krásně i v CP.