TLOU2 bude napínavé i na nejnižší obtížnost

4. říjen 2019 14:40 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

The Last of Us dokázalo kromě vzájemného vztahu Ellie a Joela dokonale rozvíjet i napětí na obrazovce. Právě o tomto prvku hratelnosti hovořil Neil Druckmann s mexickým magazínem 3DJuegos, s nímž rozebíral teorii, dle které se napětí dá budovat ať už budete hrát na jakoukoliv úroveň obtížnosti. Pro Naughty Dog byl tento pocit prý naprosto klíčový.

Následující věta může pro někoho figurovat jako strašák. The Last of Us Part II má být co nejpřístupnější, aby si hru mohlo zahrát co největší počet hráčů. To je obvykle přístup, který skýtá hned několik úskalí a kompromisů. Druckmann si je nicméně vědom, že pro někoho mohou být podobné hry tuhé, a tak se nováčkům studio Naughty Dog pokusilo situaci trochu usnadnit.

„Opravdu jsme chtěli hru co nejpřístupnější, ale zároveň musí všichni cítit napětí. To je důležité jak pro příběh samotné Ellie, tak pro to, co ve vás hra zanechá,“ říká. „Víme, že ne každý má stejný skill, stejné schopnosti, pozorovací smysly nebo stejně slyší, ale i tak jsme si chtěli být jistí, že si všichni užijí stejný příběh.“ TLOU2 tak zřejmě bude mít širokou škálu nastavení, aby si ji každý dokázal přizpůsobit ku obrazu svému. Jinými slovy, pokud od The Last of Us Part II očekáváte výzvu, vaše přání bude vyslyšeno. Pokud jdete spíše po příběhu, hra vám nebude házet klacky pod nohy. Ve výsledku by ale oba přístupy měly vyústit ve stejný zážitek.

Tísni pomůže i nový model umělé inteligence, na němž vývojáři v uplynulých letech pracovali. Kromě lidských nepřátel, kteří vás dokážou potrápit, vám situaci znepříjemní například i psi. Na každého nepřítele využijete jinou taktiku, i když podle ředitele společnosti je často nejlepší variantou vzít nohy na ramena a utéct. I tyto novinky příspějí k permanentnímu strachu z okolí a umocní pocit nebezpečí, případně budou jitřit vaše smysly, aby byl survival zážitek co nejintenzivnější. Uvidíme 21. února 2020 na PlayStationu 4.

Zdroj: GearNuke

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20921720
vincentdvorak napsal 4. 10. 2019 v 17.59

Za mě super info, akorát by mě spíše zajímal pravý opak, a to jestli bude ve hře nějaká "extra těžká" obtížnost pro "mago*i" jako jsem já :-D. No první díl sem odehrál na všechny obtížnosti a ta co se odemkla na konec byla nejlepší. Ale zde bych chtěl mít tu nejtěžší obtížnost přístupnou od začátku.

Nahlásit nevhodný obsah