Death Stranding vás v druhé půli rozpláče
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Death Stranding vás v druhé půli rozpláče

Death Stranding vás v druhé půli rozpláče

David Plecháček

David Plecháček

8. 10. 2019 11:41 9
Reklama

Jak jsme v úvodních měsících po odhalení Death Stranding o hře psali jen zřídkakdy – tak málo se o ní vědělo – tak teď se děje pravý opak. Je to logické, zanedlouho se čas naplní a nová hra Hidea Kodžimy definitivně vyjde. Nacházíme se v situaci, kdy titul už spousta lidí hrála, a tak teď mají možnost se k ní nějakým způsobem vyjádřit. Tak jako Šúhei Jošida.

Bývalý ředitel SIE Worldwide Studios je v posledních letech spíše v ústraní, stále ale v hierarchii Sony zastává významnou roli, která možná po odchodu Shawna Laydena ještě vzroste. Nemůžeme se tak divit, že si Death Stranding zahrál, a to přímo po boku samotného Kodžimy. V rozhovoru pro magazín Dengeki popsal svůj zážitek, a přiblížil, co mohou čekat za měsíc i samotní hráči.

„Hrál jsem od začátku hry asi deset hodin, a stále mi to připadalo jako začátek,“ popisuje bezprostřední dojem, který sdíleli i hráči, kteří mohli Death Stranding hrát po jeho boku. „Hráli jsme všichni simultánně, včetně samotného Kodžimy, který mi mimochodem ukázal tuny způsobů, jak využít nástroje, které Sam má, a které by mě ani nikdy nenapadly,“ řekl.

Velice vágní nástin ale Jošida později trochu rozšířil se slovy, že by příběh přirovnal k originální produkci Netflixu. „Měl jsem pocit, jako bych došel jen do poloviny sezóny a stále bylo tolik možností, jak se mohl příběh vyvíjet dál. Navíc jsem slyšel, že v druhé polovině hry budete stoprocentně plakat. Říkají to jak zaměstnanci Kojima Productions, tak i testeři v Sony,“ slibuje závěrem.

Nejsou to jediná témata, o kterých jeden z nejzasvěcenějších lidí v Sony hovořil. V posledních dnech se taktéž nechal slyšet, že kreativita a umění vývojářů předčila to, v co Sony doufali, a tak například ani Ghost of Tsushima vypadá, jako by ani neždímala hardware PlayStationu 4 na maximum. Zároveň uvedl, že má pocit, že nová generace ani nemusí znamenat tak výrazný posun kupředu co se týče grafiky, jako spíše nových způsobů, jakým budeme hry hrát.

To je ale hudba budoucnosti, nejprve přijde Death Stranding, poté The Last of Us Part II, a pak až Tsushima a definitivní konec této generace. Pojďme ale postupně odkrajovat tyto milníky, ten první odbavíme 8. listopadu, kdy Death Stranding vyjde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama