Death Stranding vás v druhé půli rozpláče

8. říjen 2019 13:41 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (10)

Jak jsme v úvodních měsících po odhalení Death Stranding o hře psali jen zřídkakdy – tak málo se o ní vědělo – tak teď se děje pravý opak. Je to logické, zanedlouho se čas naplní a nová hra Hidea Kodžimy definitivně vyjde. Nacházíme se v situaci, kdy titul už spousta lidí hrála, a tak teď mají možnost se k ní nějakým způsobem vyjádřit. Tak jako Šúhei Jošida.

Bývalý ředitel SIE Worldwide Studios je v posledních letech spíše v ústraní, stále ale v hierarchii Sony zastává významnou roli, která možná po odchodu Shawna Laydena ještě vzroste. Nemůžeme se tak divit, že si Death Stranding zahrál, a to přímo po boku samotného Kodžimy. V rozhovoru pro magazín Dengeki popsal svůj zážitek, a přiblížil, co mohou čekat za měsíc i samotní hráči.

„Hrál jsem od začátku hry asi deset hodin, a stále mi to připadalo jako začátek,“ popisuje bezprostřední dojem, který sdíleli i hráči, kteří mohli Death Stranding hrát po jeho boku. „Hráli jsme všichni simultánně, včetně samotného Kodžimy, který mi mimochodem ukázal tuny způsobů, jak využít nástroje, které Sam má, a které by mě ani nikdy nenapadly,“ řekl.

Velice vágní nástin ale Jošida později trochu rozšířil se slovy, že by příběh přirovnal k originální produkci Netflixu. „Měl jsem pocit, jako bych došel jen do poloviny sezóny a stále bylo tolik možností, jak se mohl příběh vyvíjet dál. Navíc jsem slyšel, že v druhé polovině hry budete stoprocentně plakat. Říkají to jak zaměstnanci Kojima Productions, tak i testeři v Sony,“ slibuje závěrem.

Nejsou to jediná témata, o kterých jeden z nejzasvěcenějších lidí v Sony hovořil. V posledních dnech se taktéž nechal slyšet, že kreativita a umění vývojářů předčila to, v co Sony doufali, a tak například ani Ghost of Tsushima vypadá, jako by ani neždímala hardware PlayStationu 4 na maximum. Zároveň uvedl, že má pocit, že nová generace ani nemusí znamenat tak výrazný posun kupředu co se týče grafiky, jako spíše nových způsobů, jakým budeme hry hrát.

To je ale hudba budoucnosti, nejprve přijde Death Stranding, poté The Last of Us Part II, a pak až Tsushima a definitivní konec této generace. Pojďme ale postupně odkrajovat tyto milníky, ten první odbavíme 8. listopadu, kdy Death Stranding vyjde.

Zdroj: DualShockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 14. 10. 2019 v 14.31

prso: MGS2 - souboj se SOLIDUSEM, když se objeví SNAKE ve vrtulníku a zakričí THAT'S NOT THE SOLID SNAKE ! Řval jsem, že sem boss fight neviděl. Souboj s THE BOSS a vše kolem osudu THE BOSS v MGS3, řvaní. Snake v MGS IV v mikrovlnym tunelu, řvaní.
Umřel OTACON (MGS1) řvaní. Umřela Meryl (MGS1) řvaní. Mučený SNAKE v MGS3 řvaní. Umřela SNIPER WOLF (MGS1) řvaní. Každej konec jsem brečel patnáct minut v kuse a pak seděl s ovladačem v ruce a 30 minut si vše rovnal v hlavě, než jsem dal NEW GAME znovu :)

Pak tu byly slzy štěstí - když OCELOT fandí SNAKEOVi místo VOLGINOVI.

Editováno: 14. 10. 2019 v 14.35

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 14. 10. 2019 v 14.29

Minstriel: Embarga nejsou většinou kvůli tomu, že by se báli o výsledky, ale kvůli tomu, aby recenzenti měli dost času na recenze a nemuseli se zběsile hnát aby recenzi vydali jako první, což by mohlo vést k nekvalitním recenzím, což není v zájmu nikoho.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 14. 10. 2019 v 14.18

Minstriel: 21:9 se mi nepodařilo z MGSV vytlačit. Je to fixnutý 16:9, nebo 16:10.

Vyřešil jsem to ovšem "nekošér" windows funkcí "fullscreen" lupa. Spustíš MGSV windowed, sjedeš z maximalized, natáhneš window aby zasahovalo do druhýho monitoru a přiblížíš klasickou lupou. MGSV má minimální HUD, takže se to dá.
Dva monitory pro chudý - přijdeš o část obrazu a je kostrbatější, ale dá se tak řešit každá 16:9 hra.

Editováno: 14. 10. 2019 v 14.24

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 9. 10. 2019 v 20.42

prso: právě. Pokud je to tak výtečná hra, tak se není čeho bát a recenze nemusí mít embargo....

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 9. 10. 2019 v 16.18

Tak jasně, že rozbrečí. Jsem pomalu řval i u trailerů. Podle všeho embargo na recenze 1. listopadu, to není zlá zpráva...

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 9. 10. 2019 v 10.24

Ocelotr2.1: sorry za offtopic. Nevíš jestli lze dát do MGS V funknční rozlišení 3440x1440p na 21:9?
Bohužel ve hře ji nastavím ale mám pouze kostku což je škoda. Na internetu jsem hledal, ale většina návodů vyžaduje soubor a ten byl vždy smazán. Trošku se divím že taková hra dosud nevydala žádný patch.....

Editováno: 9. 10. 2019 v 10.26

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 9. 10. 2019 v 09.46

Brečel jsem u každýho Metal Gearu, několikrát, takže bych se nedivil.

Nahlásit nevhodný obsah

20811703
Bohemund napsal 8. 10. 2019 v 20.35

Jen aby nás nerozplakal hned tím, že po startu spadne ap. :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20925712
effa napsal 8. 10. 2019 v 16.04

A ve treti polovině se z toho posereme.

Nahlásit nevhodný obsah

15476429
Predator5552 napsal 8. 10. 2019 v 13.46

Já myslím že už po první hodině :-) To bude zase příběhová blbost :-)))))

Editováno: 8. 10. 2019 v 13.46

Nahlásit nevhodný obsah