„V Naughty Dogu pracují kouzelníci“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „V Naughty Dogu pracují kouzelníci“

„V Naughty Dogu pracují kouzelníci“

Marek Selinger

Marek Selinger

24. 10. 2019 09:40 17
Reklama

Naughty Dog. Studio, které se za poslední dekádu stalo definicí kvality exkluzivit pro konzole PlayStation. Není pochyb o tom, že právě zde pracují naprosté špičky v oboru, ostatně to, že pokračování příběhu Joela a Ellie je pro mnohé nejočekávanějším titulem posledního roku životní cyklu PS4, svědčí o mnohém.

O chemii, o tom, jak tým funguje uvnitř, se v oficiálním PlayStation magazínu rozpovídala spoluautorka scénáře pro druhé The Last of Us Halley Grossová, která příběh tvoří ve spolupráci s dobře známým Neilem Druckmannem. Dle ní pracují v Naughty Dogu čarodějové. „Toto je práce, kterou dělám nejdéle v životě. Každý den mám příležitost spolupracovat s designéry, animátory a hudebníky, společně děláme na vizi titulu, která zahrnuje ty nejkomplexnější postavy v rámci videoher. Všichni do toho dávají maximum a vy jen sledujete, o jak geniální lidi se jedná. Ve skutečnosti to jsou vlastně kouzelníci,“ popisuje každodenní fungování v Naughty Dogu jedna z nejdůležitějších postav vývoje The Last of Us Part II.

Je nutné ale druhým dechem dodat, že tito američtí vývojáři se do této pozice dostali až postupem času, dokonce i první Uncharted bylo po příběhové stránce pouze lehce nadprůměrnou záležitostí. Nicméně s postupem času i rostoucím počtem projektů se Naughty Dog ukázal jako tým, který zvládá napsat hlavní i vedlejší postavy a perfektně vystihne celkový narativ. Všechny předchozí zkušenosti by tak lidé okolo Grossové měli využít ve svém aktuálně rozpracovaném projektu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama