Anthem se nejspíš dočká úplné přestavby
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Anthem se nejspíš dočká úplné přestavby

Anthem se nejspíš dočká úplné přestavby

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

18. 11. 2019 07:31 8
Reklama

O nepříliš zdařilém projektu Anthem jsme toho již slyšeli mnoho. Původní megalomanský plán na stvoření nové, silné IP nakonec ztroskotal na nepříliš přesvědčivém výsledku, který často nebavil ani kritiky, ani samotné hráče. Zdálo se, že vydavatel EA nakonec na hru zanevře a ponechá ji svému osudu, dle nových informací se ale zdá, že by se Anthemu mohlo dostat přesně opačné péče.

Přišel s tím proslulý novinář Kotaku Jason Schreier. Ten dříve, mimojiné, odhalil pochybné praktiky právě v týmech BioWare, autorech Anthemu. Interní zdroje mu tentokrát poodhalily přísně utajovanou budoucnost vývoje titulu, prý se posledních několik měsíců plánuje kompletní překopání hry od základů.

Projekt nazývaný Anthem 2.0 nebo Anthem Next by měl dle informací drasticky změnit prakticky všechny zásadní prvky hry. Od hratelnosti, systému lootu, přes obtížnost, strukturu a princip misí až po sociální složku a výstavbu její mapy. To by teoreticky znamenalo, že se Anthem změní k nepoznání. Konkrétně je zmiňováno rozparcelování světa, který by už neměl být jednou obří mapou, a možnost kontinuálně plnit mise bez nutnosti návratu do domovské pevnosti.

Někteří členové studia si prý hrají i s myšlenkou úplně nové hry, která by na původní Anthem pouze navazovala. Na úpravách pracují obě zainteresovaná studia, původní tvůrci BioWare Edmonton a tým, který měl po vydání převzít otěže, BioWare Austin. Je nicméně vysoce pravděpodobné, že se ještě dlouho žádné konkrétní informace nedozvíme. Úniky pochází výhradně z dílen BioWare a zástupci vydavatele EA se k nim odmítají jakkoliv vyjádřit.

Podobným znovuzrozením již úspěšně prošly jiné populární projekty. Jmenovitě vesmírná akce No Man’s Sky, která po zpackaném startu vykvetla do dnešní, působivé podoby. Podobně vypadal osud Final Fantasy XIV, téměř nehratelného MMORPG z roku 2010, které musel nový tým o tři roky později přebudovat k nepoznání. Dnes se těší veliké popularitě. Schreier přímo v článku zmiňuje i první Destiny, jednoho z průkopníků žánru looter shooter (kam řadíme Anthem). To naplnilo svůj potenciál až s vydáním datadisku Taken King.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama