Patch odstraňuje z DS otravný prvek

1. únor 2020 15:06 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (41)

Pokud jste již strávili několik (desítek) hodin hraním loňského hitu Death Stranding, jistě jste si nejednou zanadávali na jistou mimořádně otravnou a rušivou animaci. Konkrétně mluvíme o speciálním skenovacím zařízení Odradek, které při každé detekci přítomností nepřátel v okolí začalo zběsile rotovat a pípat, zatímco se na něj kamera zaměřila a vzala hráči z rukou ovládání postavvy. Tomu je ale konec.

Tedy, ne že by vás snad Odradek nadále nechránil, nově vycházející aktualizace hry vám ale konečně dá do ruky možnost tuto slow-motion animaci vypnout. Především v pozdějších fázích hry bylo přebíhání území stvoření takzvaných BT velmi časté, a nepřeskočitelná animace hráče pravidelně vytrhávala ze soustředění.

Úplně stoprocentně se ji noví hráči nevyhnout, při prvním setkání Sama se záhadnými bytostmi se stále objeví. Následně se ale stane plynulou součástí hraní. A pokud vám nevadí, hra stále umožňuje ponechat vše v původním stavu.

Hráči na sociálních sítích tuto novinku kvitují, ve spojitosti s Death Stranding ale často zmiňují přání implementace přehrávače hudby, který by na přání zpříjemňoval putování světem.

Zdroj: Kotaku

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20836016
Khalashnikovf napsal 4. 2. 2020 v 08.01

Tyhle "debaty" jsou dycky taková zábava.... jen nechápu, proč se opakujou pod každým třetím článkem?!? Nejde se prostě schodnout na tom, že ti, co hru nehráli a musej se za každou cenu zviditelnit, tak sou mimo a žvaněj bobky?

Dohodnuto, odteď toto platí pro každou další budoucí debatu o jakékoliv hře?

Ušetříme tím cenné kB prostor v konečném vesmíru, budoucí generace, nemáte zač!

Nahlásit nevhodný obsah

20925507
esmo napsal 4. 2. 2020 v 06.25

John.h: Ty jsi ale hlupák...nechápu jak můžeš už druhý den v diskuzi prosazovat, že je hra taková či onaká ikdyž ti všichni okolo tvrdí, že je potřeba si tu hru prvně zahrát. Ale chápu, chtěl jsi být jen zajímavý :D

Editováno: 4. 02. 2020 v 06.26

Nahlásit nevhodný obsah

20921825
KnedlikCZ napsal 4. 2. 2020 v 01.30

John.h +1 000 000
Gratulace vyhrál jsi diskuzi jdeme dál

Nahlásit nevhodný obsah

20925923
John.h napsal 3. 2. 2020 v 20.41

prso: neni to tezke pochopit. Je to lehce nadprumerna hra, ktera si nasla svoje fandy, kteri argumentuji hlavne cutscenami, ze je to kvalitni hra. Tech 7 z deseti asi odpovida. Hra je pro me osobne nekde v ranku Vampyra, ktereho si mozna taky nekdy zahraju, mozna ne. Pockam jeste dva tri mesice, az hra bude na ps store po boku MGS V za dve stovky. Mimochodem MGS V, ktery vysel spolu s Witcherem 3 a GTA V strasne za ty roky zestarnul, co se tyce gameplaye. Na rozdil od dalsich dvou her.

Jo a nekdo tu zminil, ze hral Horizon po Witcherovi a uz byl prejedeny open worldem a nebavilo ho to tolik. Nebylo to open worldem. Horizon mel velky svet, kde se nic moc nedalo delat a oproti Witcherovi byl celkem plitkou zalezitosti, coz vylezlo na povrch pote, co se clovek dostal z prvni osady ven.

Nahlásit nevhodný obsah

20922647
jirisvec77 napsal 3. 2. 2020 v 18.21

prso: + 10
Jsoucno: + 10
Pěkne jste to pánové napsali.

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 3. 2. 2020 v 16.51

Drew7878: Chichi, tyhle roztomile zcestný ad absurdum příklady... Napsal jsem primárně se soustředit na negativa. Příkladem je třeba recenze od videogamedunkeyho, kterýho ňák nesleduju, ale má svý miliony odběratelů. Ta recenze je bizarní, hraje to jak vemeno, zasekává se v terénu, dezinterpretuje herní mechanismy a dá tomu 1/5. Jeho hraní absolutně neodpovídá tomu, jak jsem hrál já, páč jsem třeba trochu přemejšlel, plánoval cesty a tak. Pokud se někdo obsesivně soustředí na věci, který jsou bezesporu negativy, ale hru nereprezentujou v její celistvosti, a přesto ji prohlásí za špatnou, vypovídá to víc o něm než o tý hře.
Dark Souls má svý hodně clunky momenty. Kdybych udělal recenzi primárně z nich a dal tam záběry, jak mě nepřátelé probodávaj skrze zeď, bude to určitě pravda, ale bude to hodně zkreslenej pohled. Pro mě osobně to chyba je, ale neotráví mi hraní. Někoho to ale může odradit, což je fér. A stejně je to s DS. To je to tak těžký pochopit?

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 3. 2. 2020 v 16.19

John.h: hele dobry uz :)

Nahlásit nevhodný obsah

20925923
John.h napsal 3. 2. 2020 v 15.05

red-icius: jak neresis? Musis to resit, musis se na tu zakladnu vracet a jsem rad, ze jsem se dozvedel, ze nejaka assign mechanika je i v novem Kojimove "opusu". Dalsi duvod proc se tomu vyhnout. Jinak co je to tedy za gane design, kdyz hra obsahuje komplexni mechaniku, kterou muzes rychle proklikat. Nepisu preskakovat, protoze na konci kazde mise v MGS jsi musel odklikat asi 50 tabulek s nejakejma vojakama, statistikama a dalsima blbostma.

Ps: k Warcraftu a metacritic hodnoceni jen reknu, ze ta hra je proste rozbita a chtej za to 40 dolaru. To si rozhodne nulu zaslouzi. Metacritic ma skvelou vypovedni hodnotu. Diky nemu jsem si treba zahral Dead Cells, ktery bych asi jinak preskocil jako dalsi z nekonecne rady pixel artu.

Editováno: 3. 02. 2020 v 15.07

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 3. 2. 2020 v 14.37

JabJab21: Vidíš a zase se soustředíš jenom na negativa jeho příspěvku, že se nestydíš. :D

Tenhle postoj jsem měl vidět dřív, třeba v dětství jsem mohl nosit domů ze školy jednu pětku za druhou a jenom říct " mami, nesoustřeď se na to negativní, vždyť jinak jsem úplný zlatíčko!" A i teď bych to vlastně mohl využít, asi přestanu platit účty a řeknu ať se nesoustředí na to negativní, hlavní přece je, že mám doma elektriku a to je to pozitivní. Ostatní vůbec nemusí řešit. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 3. 2. 2020 v 14.34

Jsoucno: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 3. 2. 2020 v 14.24

Tady hlavne nejde vubec o nejake fanboyovstvi, ale ciste o to, ze nekdo ma rad tohle a druhy tohle.

Taky mne nebavi CoD a necpu to, jak je to debilni hra ( z meho pohledu je to debilni hra, stejne jako treba Mario nebo Zelda) ale chapu, ze to treba nekoho bavi a nijak mu to neberu.

Stejne jako necpu nekomu ze DS je super uber cool - to se libilo mne, sedlo mi to k momentalnimu rozpolezni a k tomu, co jsem si chtel zahrat.

Hotovo dvacet. Honit tady pero o tom "jak je gameplay nudny " je uplne o nicem.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 3. 2. 2020 v 13.47

red-icius: může dát člověk co miluje MGSV, +1 člověku, co ho nemá rád ? Může, svět je nádhernej :D

prso: +1 To se dá říct o každé hře, že ji soustředění na negativa zabilo, já osobně jsem takhle pro sebe zabil dost her, ale vždy to bylo negativum, jenž jsem nepřenes přes srdce. Grind v Star Ocean III a DRAGON QUEST VIII. Prostě mě nebavilo zabíjet ta samá monstra hodiny a hodiny tři metry od města. Čtyři metry znamenaly smrt. Zase ale teď hraju MGSV a nemůžu se tam defacto "grindu" nabažit. Pak kde je nějaká spravedlnost či rozumná mysl, objektivita či kýho výra :)
Každej má tu svou, vlhkou a pohodlnou ..... HRU, ve který se fejtí dobře.

Editováno: 3. 02. 2020 v 14.01

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 3. 2. 2020 v 11.17

prso: To jsou moudra jezisi. "kdyz se budes soustredit na negativa, tak si ji neuzijes, kdyz je budes ingorovat tak si ji uzijes, kdyz si ji budes davkovat tak si ji uzijes". Takhle to funguje u doslova kazdy hry. Proto lidi po nejaky dobe prestanou bavit. Uz vidi vic negativ nez pozitiv, dokud si nedaj pauzu nebo dokud ty hre neodpusti vic veci nez driv.

Cim lepsi hra, tim min toho musis ignorovat aby sis ji uzil a to lepsi hra je samozrejme subjektivni podle toho co v ty dany hre clovek hleda. Hlavni otazka ale je, opravdu musej ty lidi tu hru hrat a uzit si ji? Nechtej si radsi zahrat neco co je bavi od zakladu a nemusi´tam nic ignorovat? To je podle me otazka kterou si nekteri lidi pred hranim nebo behem hrani DS vubec nepolozili. Jestli ji chtej za kazdou cenu hrat a dohrat, aby meli zasek na pazbe ne ji hrali/dohrali i presto ze je nebavi tak at si holt nestezujou. Je to jejich volba.

Co se tyce fanboyu DS tak tady na Hrej jich je snad i vic nez auto-hateru.
I kdyz je pravda ze od ty doby co maj lidi ve hre par hodin uz jejich komenty vypadaj normalne. Sranda je ze vypadaly uplne stejne i kdyz hra jeste vubec nevysla :D

Co se tyce hodnoceni DS tak podle mych informaci je to tak 50:50. Pulce lidi se ta hra libi, pulce nelibi. To bych rek ze je to docela neuspech pro neco tak vyhypovanyho, ale jinak je to docela normalni pro niche hru. Solidni vysledek co neurazi ani nenadchne. Jestli ho chtej vyvojari zlepsit tim, ze dovoli lidem odstranit pro ne otravny veci, tak tim lip.

Editováno: 3. 02. 2020 v 11.28

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 3. 2. 2020 v 11.10

prso: +1

John.h si prostě jen chtěl chtěl zatrolit. Nic víc.

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 3. 2. 2020 v 10.59

Slig: No, dvě strany... Pokud jsou jedna strana lidi, co to nehráli, souděj gameplay podle videí (což je vždycky blbost a u týhle hry kór), říděj se uživatelskym hodnocením na Metacritic a argumentujou kodžimovskym fanboyovstvím, tak je jejich názor spíš dost irelevantní a legrační, pže jsou v zásadě přímym protipólem těch největších fanboyů.
Já tam nechal asi 56 hodin, ta hra má spoustu chyb, s kritikou fyziky vozidel souhlasim (ale zas díky tomu jsem si užil dost zábavnejch momentů) a je chvílema hrozně stupidní a směšná. Ale zároveň je často docela chytrá, návyková, zábavná a dojemná. Pokud se člověk bude primárně soustředit na negativa, tak si jí neužije, pokud jí leccos odpustí a bude si jí rozumně dávkovat, tak se bude dost bavit, ale to je na každym.

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 3. 2. 2020 v 10.56

John.h: Otazka nudnosti gameplaye taky zalezi, co zrovna chces.

Ja to prave hral proto, ze jsem hledal neco klidneho, zamereneho na pribeh. Je to hodne klidne, skoro az spise meditativni, chodit z mista na misto s nakladem, ale desne jsem se u toho bavil a relaxoval.

Ale treba Horizon mi nesednul, mozna proto, ze jsem dojel zaklinace tou dobou a zacal hrat dalsi open world a trochu jsem se toho behani po svete prejedl.

Pro mne DS byl skvely relax - cele dva tydny jsem nezapnul zadny online, nebo nejakou strelbu, a bylo to skvele. Ale dalsi vetsi open world hru si dam pozdeji, tedka mam zase chut na nejakou akci.

A repetitivnost - tohle mas v kazde hre, battlefield, overwatch, rdr2 nebo horizon, god of war - v podstate jedes po nejake dobe ty same akce dokolo a dokola. Spise jde o aktualni rozpolozeni.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 3. 2. 2020 v 10.39

Ocelotr NN: no oni lidi W3:R hatujou právě protože blizzard retrospektivně zmrvil i původní 17let starou hru, takže tam je podle mě ten hate více než na místě a hra, která dokáže zničit kultovní klasiku 17let starou, podle mě k nejhorší hře nemá zas tak daleko.

Nahlásit nevhodný obsah

20846931
Lynch napsal 3. 2. 2020 v 10.25

John.h: Ty asi ne. Já jo. Já v tom nechal více jak 50 hodin.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 3. 2. 2020 v 10.13

John.h: nezlob se na mě, ale prosím, neargumentuj uživatelským hodnocením na metacritics .. to je informace, jako že jestli teď v Argentině prší..
Co se základen v MGS týče, líbí se mi, že sám uznáš, že jsi je nemusel řešit a ve hře tě to neomezovalo. Tak je to v DS. Co nechceš, prostě neřešíš a ono se to odehraje i za tebe. Nastavování zakázek jsem nesl vždy na automatickým rozložení a neřešil sem to. A nic se nestalo. Atd, atd.
Jinak poslední MGS jsem hrál asi 6 hodin a větší blbost sem dlouho nehrál. Základny sem ani nezačal řešit, nechtělo se mi s tím otravovat. A že se MGS někomu líbil? To je naprosto v pořádku. Stejně jako to, že mě ne. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20870418
Slig napsal 3. 2. 2020 v 09.54

Pánové,
já si osobne myslim, ze pravdu maji v podstate obe strany - ja osobne mam z hry velmi smisene pocity, prevazuji ale asi spise ty negativni, prestoze vnimam nesporne kvality.
Kazdopadne co ja osobne bych vypichl a co Pavel v recenzi bez vetsi kritiky bezduvodne ingnoroval, je fyzika vozidel. Podle me kazdy soudny hrac musi uznat, ze fyzika a ovladani jsou opravdu otresne - zrejme proto, aby se umele zvysila obtiznost zdolavani terenu. Konkretne ty vozidla proste nemaji zadne tlumice, prestoze na pohled je maji - nejpatrnejsi je to u toho nakladaku, ktery je posazeny hodne vysoko jako terenak. Presto se vsechny tyhle vozidla chovaji jako skateboardy a zaseknou se o sebemensi kamen jak o betonovou zed. Dalsi veci je ten boost - jakoze v tom boostu se vozidla chovaji zcela mimo fyziku. napr kdyz se vozidlo zasekne o kamen a nebo treba sjizdi pozadu pomalu ze srazu a pustim boost - nic se nedeje, kola se neprotaci, vozidlo nebrzdi, ale stoji na miste, aby najednou vystrelilo doslova jako raketa a narazilo do dalsiho kamenu jako do zdi atd. A to vsechno paradoxne i kdyz hrac nedrzi plyn. Ja kdyz mam prekazku z kamene a to auto nejede a pustim plyn tak ten boost se jakoby zasekne a to auto stejne vyleti nakonec dopredu, pritom nikdo plyn nepridava XD A to nemluvim o skocich s vozidly, to je stejne otresne. Zkousel nekdo skocit s boostem s motorkou - ta motorka misto, aby ji vymrstil ten skokanek a rychlost, tak leti jak letadlo a zrychluje i v tom vzduchu, prestoze nejsou kola nijak spojene s povrchem, aby pak dopadla jak ocelovy kontejner bez kol a tlumicu - to je proste hrozny a muzu pokracovat dal a dal (napr vozidla se ve srazu chovaji jak na ledu, prestoze jsou na trave)...
Proste nejen, ze jizdni modely jsou spatne, oni doslova popiraji zakony fyziky... :(

Editováno: 3. 02. 2020 v 10.08

Nahlásit nevhodný obsah