Autoři Wasteland 3 připravili 10 konců
Studio inXile momentálně pracuje na dalším přírůstku do tradiční série Wasteland. Ani trojka nebude výrazně vybočovat ze zajetých kolejí, stále zde mluvíme o RPG ze staré školy. Izometrický pohled, tahové souboje, rozvětvené dialogy, to vše k sérii neodmyslitelně patří. Třetí díl také nabídne hromadu alternativních konců.
Skutečnost potvrdil hlavní level designer Jeremy Kopman v rozhovoru pro server PCGamesN. Dle jeho slov může počínání hráčů vyústit až deseti různými způsoby. Krom toho jsou připraveny tuny menších rozhodnutí, která ovlivňují sled událostí. Autoři také berou v potaz vztahy s jednotlivými frakcemi, jejichž vyznění také ovlivňuje další možnosti.
Na deset hlavních konců je potřeba neuvěřitelné množství textu. Je jasné, že se scénáristé ve studiu rozhodně nenudí. Autoři v minulosti prozradili, že mají za vzor sérii Fallout. Na něm obdivují právě systém voleb. Rozhodnutí učiněná na začátku mohou ovlivnit dění po pětadvaceti hodinách hraní. A něco takového se snaží propašovat také do vlastních her.
Přesně za dva měsíce se přesvědčíme, zda se jim to skutečně podařilo. Wasteland 3 vychází 19. května na PC, Xbox One a PlayStation 4.