Šéf Naughty Dog hovoří o odkladu TLoU2
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Šéf Naughty Dog hovoří o odkladu TLoU2

Šéf Naughty Dog hovoří o odkladu TLoU2

David Plecháček

David Plecháček

6. 4. 2020 07:07 6
Reklama

Koronavirus mění herní průmysl několika způsoby. Do minulého týdne nejviditelnější změnou bylo rušení veletrhů a dalších vystavovatelských akcí, včetně té nejznámější, E3. Ukazuje se ale, že jeho nechtěná síla sahá mnohem dál a dokáže odkládat i videohry. V celé své kráse to ukázalo Naughty Dog s The Last of Us: Part II. Trochu více světla do celého problému vnesl sám Neil Druckmann, kreativní ředitel v Naughty Dog, který v podcastu hovořil s redakcí PlayStation Blogu.

V prvé řadě jsou na odkladu biti hráči, kteří se těšili, až si pokračování populární hry konečně zahrají, situace ale není snadná ani pro vývojáře. Jak Druckmann mezi řádky říká, i oni už se těší, až vyšlou TLoU2 do světa: „My ve studiu samozřejmě víme, že vyvíjíme skvělou hru a že musíme počkat jen o nějakou dobu déle, než si ji budou moci zahrát i naši fanoušci. Vím, že jsou všichni zklamaní, ale věřte mi, my jsme zklamaní úplně stejně, možná snad ještě víc.“

Paradoxní je, že ačkoliv se původně mluvilo o logistických problémech, Druckmann spíše hovoří o nedodělcích, které hru zbržďují. Koronavirus jen situaci vzhledem k nutnosti pracovat z domova zhoršil. „Před několika týdny jsme to viděli černé na bílém, a tak jsme začali pracovat na dálku z domova. Už předtím ale byla tato možnost pro naše zaměstnance volitelná. Teď tak ale v Naughty Dog pracuje každý,“ říká. Zároveň uvedl, že vzhledem k napjaté situace každého vyzval, ať stráví nějaký čas se svou rodinou.

Tak či tak, to jediné, co teď zbývá, je vychytat několik much a vyleštit posledních pár drobností. Vývojáři alespoň mají čas na to projít každou sekci hry zvlášť a ujistit se, že splňuje nastavenou kvalitu Naughty Dog. „Je to tam, a to je na tom to frustrující. Víme, že máme prakticky hotovo, a jen musíme sedět a čekat, a vymýšlet, jakým nejlepším způsobem hru v těchto dnech vydat.“

Spekulovalo se o tom, proč The Last of Us: Part II nevydat digitálně, Druckmann jako důvod uvedl fakt, že ne každý má dostatečnou infrastrukturu na to, aby si hru mohl digitálně pořídit. I v podcastu zopakoval, že nechce dělit komunitu. Zároveň však uvedl, že definitivní rozhodnutí nepadlo. „Musíme reagovat na situaci všech článků souvisejících s obchodem, jestli vůbec můžeme fyzické verze našim hráčům dodat. A přemýšlet také nad infrastrukturou, naše hra je určená pro celý svět, ve všech zemích je někdo, kdo si ji chce zahrát a je fér mu to umožnit ve stejnou dobu, jako ostatním. … Situace se mění ze dne na den.“

Někteří hráči vyjádřili přání zahrát si alespoň demoverzi, třeba tu, kterou vývojáři ukazovali v minulosti médiím, podle šéfa studia ze Santa Monicy jde ale o dvě diametrálně odlišné věci. Zmiňovaná demoverze je v tuto chvíli zastaralá a novinářům ji studio mohlo ukázat jen ve chvíli, kdy byli přítomní zaměstnanci studia, kteří mohli zaručit, že bude fungovat bez problému. I kdyby šlo o stejnou pasáž, Naughty Dog by jej muselo vytvořit od samotného začátku. „Je to velké množství práce, kterou na naše zaměstnance nechceme naložit. Raději budeme věnovat úsilí tomu, aby byla hra co nejdříve stoprocentně hotová.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama