Živý event v Destiny 2 se moc nepovedl
Komunita hráčů multiplayerové sci-fi akce Destiny 2 měla dostat za své snažení během končící sezóny dostat patřičnou odměnu. V prvním živé události odehrávající se přímo ve virtuálním vesmíru měla bojová AI Rasputin konečně z orbity sestřelit nepřátelskou vesmírnou loď Almighty. Tvůrci slibovali velkolepý spektákl, zážitek se ale notně protáhl a hráči z něj byli spíše rozpačití než nadšení.
Událost měla být vyvrcholením komunitní snahy o zničení Almighty, která několik měsíců ohrožovala virtuální planetu Zemi. To zahrnovalo především nekonečné shánění materiálů a plnění více či méně generických misí. Studio Bungie lákalo hráče na včerejší sedmou hodinu večerní našeho času, kdy se měla komunita sejít v sociální zóně Tower a sledovat něco epického. Očekávalo se, že půjde o intenzivní palbu a masivní výbuch, případně efektní cutscénu…
Na výbuch skutečně došlo, problém je ale v tom, že celý event trval téměř hodinu a půl, přičemž se většinu času nedělo vůbec nic. Až po půl hodině od plánovaného startu se objevily první efekty palby, a trvalo zhruba dalších 30 minut, než došlo ke skutečné detonaci. Alespoň ta byla patřičně efektní, a trosky z vybuchujícího plavidla poškodily jak samotnou lokaci Tower, tak okolní reliéf.
Blog Kotaku se nebál zážitek přirovnat k nedávnému osmihodinovému odhalení názvu pokračování série Assassin’s Creed a upozornil na to, že podobně neakční záležitosti jsou ve hrách čím dál častější. Destiny 2 se přitom chtělo přiblížit spíše Fortnite, které v poslední době hostilo několik velmi povedených koncertů hudebních hvězd.
When nothing happens so you immediately go to Twitter#Destiny2pic.twitter.com/3jkPjwFpyW
— Brad (@MandoDarb) June 6, 2020
Me waiting to see what happens to the Almighty in the Destiny 2 live event pic.twitter.com/aQC4euC64r
— Anthony Gutierrez (@AnthonyG9251) June 6, 2020