TLOU2 dostane možnost trvalé smrti
Přijde vám obtížnost The Last of Us: Part II až dětinsky snadná? Nebo snad chcete hrou projít znovu s podstatně zajímavějším nastavením obtížnosti. Právě pro vás studio Naughty Dog připravilo několik nových možností, které do hry v blízké době přibydou.
Konkrétně se jedná o režim Grounded a možnost permadeath. Grounded v prvním díle vypínal grafická rozhraní, znemožnil využívání vizualizovaného “sluchu” hlavních postav, výrazně omezil množství zásob, které bylo možné najít v prostředí, a zároveň pořádně nakopnul nepřátelské jednotky, které najednou byly skutečně nebezpečné. Lze předpokládat, že se něčeho podobného dočkáme i v případě druhého dílu.
The Last of Us 2 just got DLC Trophies. Patch 1.03 with Grounded Difficulty + Permadeath Mode incoming. pic.twitter.com/drUsvnHqIk
— PowerPyx (@PowerPyx) August 10, 2020
Název druhé zmíněné novinky je pak pravděpodobně dostatečně vypovídající. Permanentní smrt vám nedovolí načítat uložené hry v případě neúspěchu. Prostě vás čeká potupný návrat na úplný začátek příběhu. Přičtěme si k tomu poměrně obsáhlou, dlouhou kampaň a výsledkem je opravdu nervydrásající zážitek, kde smrt bolí s postupem hrou čím dál více.
Oba prvky prozradil únik nových trofejí, proto především v případě Grounded zatím přesnou definici neznáme. Pravděpodobné každopádně je, že půjde obě novinky kombinovat a na nízkou obtížnost už si v ten moment nikdo stěžovat nemůže.