Ratchet & Clank nabídnou 60 FPS
O působivé zakončení akce Opening Night Live se postaral Ratchet s Clankem. Oba názorně předvedli, v čem spočívá síla chystaného pokračování s podtitulem Rift Apart. Nyní se k nám dostávají neméně zajímavé detaily, z nichž vyplývá, že hra poběží ve dvou různých režimech.
Studio Insomniac Games poskytlo tuto informaci v rozhovoru pro server Famitsu. Marcus Smith a Mike Daily potvrdili, že exkluzivita pro PlayStation 5 nabídne hráčům možnost upřednostnit vyšší snímkovou frekvenci, nebo vyšší rozlišení. V praxi to znamená, že hra poběží buď v 60 snímcích za sekundu, ale v nižším rozlišení. Ve 4K lze zase hrát pouze ve 30 FPS. Co se skrývá pod pojmem „nižší rozlišení“, to už autoři nespecifikovali.
In an interview with @WeeklyFamitsu today we confirmed #RatchetPS5 will offer an option to play at 60fps! https://t.co/HRFKHgDE3cpic.twitter.com/7TdyaTdtAv
— Insomniac Games (@insomniacgames) August 28, 2020
Dá se předpokládat, že Ratchet & Clank: Rift Apart nebude jediným titulem, v němž se režimy objeví. Patrně půjde o standard, s nímž se v rámci nově příchozí generace budeme běžně setkávat. Podobné možnosti nastavení ostatně nabídne také remake Demon's Souls.
Možnost výběru přinese také další hra od Insomniac Games - Spider-Man: Miles Morales. V tomto případě se však dočkáme 4K rozlišení v 60 FPS. Malou daní bude dle autorů snížená kvalita raytracingu.
Swing through the city like never before on PS5 with an optional 4K / 60fps Performance Mode. #MilesMoralesPS5#SpiderManPS5pic.twitter.com/FhPEPLjnKL
— Insomniac Games (@insomniacgames) July 20, 2020
Pohádka od Insomniac Games sice stále nemá konkrétní datum vydání, během Opening Night Live nicméně došlo k potvrzení, že jde o jeden z launchových titulů. Dočkáme se tedy pravděpodobně v polovině listopadu.