Autoři Sackboye popisují vývoj pro PS5

30. říjen 2020 12:00 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (0)

Sackboy jako jedna z prvních herních postav představí hráčům nové vychytávky konzole PlayStation 5, těm tuzemským dokonce pěkně v češtině. Vývojáři ze studia Sumo Digital museli během vývoje řešit velmi netradiční otázky. Detaily prozradil kreativní ředitel Ned Waterhouse.

Podle něj ani tak nešlo o problémy technického rázu, spíše bylo potřeba najít ty správné pocity a způsob jejich prezentace skrze hru. Tím samozřejmě naráží na adaptivní triggery a haptickou odezvu ovladače DualSense. Vývojáři chtěli prostřednictvím ovladače navázat speciální spojení mezi hráčem a Sackboyem.

Ve studiu tedy docházelo ke zvláštním polemikám. Jaké to je sklouznout se po dřevěném prkně? Jaký má asi Sackboy pocit po seskočení na čajový podšálek? A jak správně zpracovat prasknutí balónku? I na tyto otázky museli autoři najít odpověď. Zatímco prasknutí balónku si vyzkoušet mohli, skákání na podšálek už člověk nasimuluje těžko. Vývojáři vnímali zpracování nevšedních situací jako velkou výzvu, u níž si užili hodně legrace.

Nesmíme ale zapomenout, že Sackboy: A Big Adventure míří také na PlayStation 4. Waterhouse nijak nezastírá, že je PS5 verze mnohem bohatší, hráči na PS4 si však také přijdou na své. „Nemyslím si, že někdo bude zklamaný, pokud si koupí PS4 verzi. Pro mě a pro tým bylo velmi důležité být i na této platformě, protože chceme, aby co nejvíce lidí mělo možnost si hru zahrát.“

Sackboy: A Big Adventure vyjde 12. listopadu na platformách PlayStation 5 a PlayStation 4.

Zdroj: Gaming Bolt

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!