Ratchet dle autorů naplno využije PS5
i Zdroj: Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment
Novinka Ratchet dle autorů naplno využije PS5

Ratchet dle autorů naplno využije PS5

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

11. 1. 2021 11:40
Reklama

Studio Insomniac Games má v poslední době velmi napilno. Koncem loňského roku přispělo remasterem Spider-Mana z roku 2018, na který rovnou navázalo s Milesem Moralesem. Zatímco s pavoučím mužem se mohou hráči potkat na PS5 i PS4, Ratchet s Clankem už potěší pouze majitele nové konzole. A vývojáři jsou za to rádi.

Díky tomu totiž mohou využít možností, které jim nabušená mašina nabízí. V rozhovoru pro GamesRadar se v tomto ohledu rozpovídal Marcus Smith, kreativní ředitel Insomniac Games. Podle něj jde už nyní o velký skok kupředu, ať už jde o lepší vizuály, nahrávací časy, audio design a další aspekty, což je skvělé vzhledem k tomu, že se na začátku životního cyklu konzole teprve objevují její možnosti.

Jelikož je chystaný Ratchet & Clank: Rift Apart exkluzivitou pro PlayStation 5, mohou autoři naplno využít potenciál konzole. I zde dojde na funkce ovladače DualSense. Ratchet bude mít i tentokrát k dispozici široký palebný arzenál, inovativní zpracování zbraní bylo ostatně vyzdvihováno v případě dílu z roku 2016. Smith v rozhovoru zdůraznil, že i v případě Rift Apart stavěli zážitek opět na střelbě. Vývojáři kombinují vibrace haptické odezvy s repráčkem, aby zbraně působily unikátním a uvěřitelným dojmem. Kvéry se od sebe zároveň budou výrazně odlišovat, což se projeví právě skrze DualSense.

Adaptivní triggery zase přináší další možnosti ohledně sekundárních palebných režimů. Jako příklad uvedl Smith pistoli, která zvládá střílet v dávkách. Pokud hráč stiskne trigger pouze do poloviny jeho možného záběru, zbraň bude střílet přesněji. Pokud trigger domáčkne na maximální úroveň, vystřelí plnou dávku, s čímž se logicky snižuje přesnost. Spoušť přitom dává hráči jasnou zpětnou vazbu.

Sekundární palebný režim je v tomto zpracování dle Smithe daleko lepší, než kdyby byl namapován na samostatné tlačítko. Hráči se totiž nemusí učit jeho polohu, ovládání zbraní je tím pádem mnohem intuitivnější.

Uvidíme, jak se tyto možnosti projeví v praxi. Ratchet & Clank: Rift Apart zatím nemá konkrétní datum vydání, očekává se ale, že se objeví v první polovině letošního roku.

Ratchet dle autorů naplno využije PS5
i Zdroj: Hrej.cz

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama