Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

Petr Svoboda: Crowdfundingu jsem vůbec nevěřil

31. 7. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Petr Svoboda s crowdfundingovou kampaní k Polda 7 sklidil nemalý úspěch. Jak se v současnosti vývojářům daří?

Phillipe Bergeron - o životě vikinga v Assassin's Creed Valhalla

24. 7. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Jaké bude nejnovější pokračování série Assassin's Creed? Zeptali jsme se level designéra Phillipa Bergerona.

Kent Hudson - Svět a design Watch Dogs Legion

13. 7. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Watch Dogs Legion se blíží, a my jsme dostali možnost šéfdesignéra projektu. Jak vypadá virtuální Londýn a jak bude fungovat příběh?

Filip Ženíšek: Velké hry mě živí, malé mě baví

10. 7. 2020 / David Plecháček / Rozhovory

Práce herního překladatele je obestřena mýty. Filip Ženíšek patří k těm, kteří se snaží ukázat svou profesi takovou, jaká skutečně je.

Filip Ženíšek: Kvalita překladů šla spíše dolů

8. 7. 2020 / David Plecháček / Rozhovory

Práce herního překladatele je obestřena mýty. Filip Ženíšek patří k těm , kteří se snaží ukázat svou profesi takovou, jaká skutečně je.

Jan Podlipský: Létání v simulátoru může být víc než kolem komína

18. 6. 2020 / David Plecháček / Rozhovory

Těšíte se na nový Flight Simulator? A víte, že jej budete moci hrát i "trochu jinak"? O světě, o němž se moc nemluví, se můžete doč...

Petr Melicherík a Petr Škorňok: Ministry of Broadcast #2

5. 6. 2020 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Petrové Melicherík a Škorňok byli s námi tak sdílní, že jejich povídání o Ministry of Broadcast musíme rozdělit na dvě poloviny. Ta druhá se ...

Petr Melicherík a Petr Škorňok: Ministry of Broadcast #1

3. 6. 2020 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Vyzdvihnout jen jednu část rozhovoru s autory Ministry of Broadcast nejde. Čeští autoři v něm ukazují nejen zlaté české ručičky, ale i vytříb...

Jaroslav Sinecký - česká stopa v Naughty Dog

14. 1. 2020 / Jan Bors / Rozhovory

Všechno špatné je k něčemu dobré. To, že se nám na Santa Monice vybila baterka ve do foťáku, nakonec vedlo k možnosti přinést vám rozhovor s ...

Se šéfem Crystal Dynamics o Marvel's Avengers

12. 8. 2019 / Pavel Makal / Rozhovory

Rozhovor se Scotem Amosem o Marvel's Avengers

S Florianem Schwarzerem o Bloodlines 2

18. 7. 2019 / Jan Bors / Rozhovory

Na letošní E3 se Honzovi povedlo náhodné setkání s členem vývojářského týmu Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Později se spolu znovu spoj...

Martin Sahlin: Unravel byl pokusem o nápravu

8. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Největším překvapením E3 2015 se stal příchod plachého švédského vývojáře, který představil světu kouzelný Unravel. Tím vývojářem byl ...

Cristian Chihaia: Dobrý systém není nutné měnit

1. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Cristiana Chihaiu můžete znát jako art directora posledních dvou dílů série Assassin’s Creed. Jak se talentovaný rumunský kreativec dostal ke hr...

David Brevik: Je mi ctí, být spojován s Diablem

5. 6. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Existuje jen málo lidí, kteří by za sebou v herním průmyslu měli tolik, co David Brevik. Za více než pětadvacetiletou kariéru toho stihl více ne...

Naši v zahraničí - Tomáš Blaho

4. 4. 2019 / Marek Černý / Rozhovory

Prvním hostem seriálu „Naši v zahraničí“ je programátor Tomáš Blaho. Začal v Illusion Softworks na Mafii a zůstal tam až do začátku vývoje...

Emmanuel Roth: V Days Gone nejsou zombie!

6. 3. 2019 / David Plecháček / Rozhovory

Emmanuel Roth zavítal do České republiky, aby představil další hru oregonského studia Bend, Days Gone.

Artem Severin: VR je připravené na kvalitní a zajímavé hry

22. 8. 2018 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

O nadějném fantasy RPG Witching Tower VR, vítězi ocenění o nejlepší VR hru na několika různých herních festivalech, jsme si povídali s Artemem ...

Tomáš Kozlík - Kolena jsou kamenem úrazu

16. 8. 2018 / Marek Černý / Rozhovory

Tomáš Kozlík ještě nedovršil 30. rok života a už má za sebou práci hned v několika slavných herních studiích. Jak se liší práce animátora ...

Peter Adamčík: Autora by práce měla hlavně bavit

6. 8. 2018 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Jak vypadá práce na socialistické strategii, kde určit hranici mezi realitou a nadhledem a jak obtížný je pro indie studio vývoj vlastního enginu? ...

Jon Paquette: Spolupráce s Marvelem je skvělá

3. 8. 2018 / Pavel Makal / Rozhovory

V rámci preview eventu Marvel's Spider-Man jsme měli příležitost si krátce popovídat i s hlavním scenáristou projektu

Petr Svoboda: Crowdfundingu jsem vůbec nevěřil

31. 7. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Petr Svoboda s crowdfundingovou kampaní k Polda 7 sklidil nemalý úspěch. Jak se v současnosti vývojářům daří?

Phillipe Bergeron - o životě vikinga v Assassin's Creed Valhalla

24. 7. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Jaké bude nejnovější pokračování série Assassin's Creed? Zeptali jsme se level designéra Phillipa Bergerona.

Kent Hudson - Svět a design Watch Dogs Legion

13. 7. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Watch Dogs Legion se blíží, a my jsme dostali možnost šéfdesignéra projektu. Jak vypadá virtuální Londýn a jak bude fungovat příběh?

Filip Ženíšek: Velké hry mě živí, malé mě baví

10. 7. 2020 / David Plecháček / Rozhovory

Práce herního překladatele je obestřena mýty. Filip Ženíšek patří k těm, kteří se snaží ukázat svou profesi takovou, jaká skutečně je.

Filip Ženíšek: Kvalita překladů šla spíše dolů

8. 7. 2020 / David Plecháček / Rozhovory

Práce herního překladatele je obestřena mýty. Filip Ženíšek patří k těm , kteří se snaží ukázat svou profesi takovou, jaká skutečně je.