Aliens: Colonial Marines vás vyděsí
Problém dnešních tvůrců hororových her je zcela zřejmý. Vývojáři chtějí mnohdy za každou cenu docílit strachu na každém kroku, což často vede k úplně opačnému efektu. Kam se poděly doby lehkých náznaků, z nichž jsme se museli pokaždé převlékat... Jak se zdá, lehká dávka mrazivé atmosféry nás neopustí ani u Aliens: Colonial Marines, poslední vetřelčí zastávky, která po dlouhém komatu ožila, když si ji na starost vzalo studio Gearbox Software. Brian Martel coby jmenovaný zástupce studia se podělil s fanoušky o výsledné směřování hry. Stále jde primárně o akci a kooperaci několika mariňáků, akce tedy bude v poměru s mrazivými momenty mnohem více.
Kdy že to ale budeme dávat chodidla v pěst strachy? Kombinací zvuků a přírodní povahy vetřelců chtějí v Gearbox Software docílit permanentní nejistoty, pramenící zejména z vědomí toho, že s vámi může nepřítel udělat něco více, než klasický řadový voják. Příšery se vás tak budou snažit chytit a odtáhnout do ústraní jen proto, aby vám mohli na vyděšený obličej přilepit face-huggera, nebo "vagínu s ocáskem", jak mnohdy slýcháte od širé veřejnosti. Nejde o to, aby se hráč neustále bál, ale měl by cítit rozdíl mezi standardní akcí a opravdu vyhroceným momentem, kdy vás může i jedna jediná kulka zachránit před dřevěným spacákem. Což ovšem není žádná novinka, hry na téma Vetřelců byly odjakživa významně odlišné od jiných akcí. Jak ovšem říká sám Brian "Máme tu pro každého něco."