Barva pleti změní obtížnost South Parku
Kontroverzní a několikrát odložený South Park: The Fractured But Whole o sobě dává vědět opět a ani tentokrát to nebude ve zcela korektním duchu. Z nových záběrů přímo z hraní se totiž dozvídáme o celkem odvážně prezentované volbě obtížnosti hry.
Ta totiž představuje posuvník, který má přímý dopad na barvu pleti hlavní postavy. Lehká hra znamená bělocha a žádné problémy, nejtěžší obtížnost už ale slibuje černou barvu pleti a skutečné problémy, na které hráči během hry narazí. Měnit se přitom nebude náročnost soubojů, ale interakce s ostatními postavami.
A k tomu Eric Cartman přímo ve hře přidává komentář ten, že tento posuvník neovlivní právě onu obtížnost soubojů, ale pouze všechny ostatní aspekty hlavního života postavy. V souvislosti s tím se dozvídáme, že touto cestou hráči mohou ovlivnit to, jakým způsobem ostatní postavy reagují na hlavního hrdinu (či nově také hrdinku) i to, kolik peněž během hry lze obdržet za splnění úkolů.
Spatřit to můžete v záběrech níže, na YouTube pak naleznete ještě další hodinu trvající záběry z produkce britského Eurogameru, které toho ze hry odhalují ještě o něco více. Varovat však jedním dechem musíme před případnými spoilery – pokud si nechcete nechat nic zbytečně vyzrazovat, tak minimálně ono dokazované video doporučujeme vynechat.
South Park: The Fractured But Whole vychází na konzolích i na PC 17. října a těšit se lze na zcela necenzurovaný zážitek, který si již nyní můžete v několika odlišných edicích předobjednávat například na Xzone.