Den vydání FFXV určil Tabata už v roce 2013
U hry, která je ve vývoji už jedno celé desetiletí, se to zdá neuvěřitelné, ale o datu vydání Final Fantasy XV bylo údajně rozhodnuto už v roce 2013. Konec září se podle hlavní designéra nevzal jen tak odnikud.
Hadžime Tabata v rozhovoru pro Famitsu prozradil, že datum vydání byla ta první věc, o které se rozhodlo poté, co se v roce 2013 ujal vedení projektu. K přesnému datu tým došel po zralé úvaze a s ohledem na aktuální stav a reálné možnosti. “Vývoj jsem zpočátku nevedl, ale když jsem byl tímto úkolem pověřen, datum vydání 30. září 2016 byla ta první věc, o které se rozhodlo,” řekl Tabata. Nešlo o žádné hádání, ale něco, k čemu studio dospělo, když zvážilo všechny proměnné.
V rozhovoru pro PlayStation Access pak Tabata potvrdil, že Final Fantasy XV bude obsahovat mód New Game+ a také, že hráči budou moci krmit a trénovat Chocoby. Spoustu nových informací přineslo také poslední číslo magazínu Game Informer. Podle něj budeme moci rozhodovat, jak bude Noctis odpovídat v různých dialozích, a hra bude obsahovat více než 200 vedlejších úkolů. Vývojáři by přitom chtěli jejich počet do vydání ještě rozšířit. Čekání tak snad bude stát za to.