EA se ohradilo vůči tvrzení, že se do her chystá implementovat “televizní” reklamu
Koncem minulého týdne se objevily informace o společnosti Simulmedia a její platformě playerWON, která by měla do videoher propašovat reklamy, na něž jsme zvyklí spíše z televizních obrazovek. Dohodu údajně podepsala třeba s EA. To se ale vůči nepřesným interpretacím ohradilo.
- EA zareagovalo na zprávu o spolupráci se společností Simulmedia
- O reklamu do svých her nyní údajně zájem nemá
- Prioritou zůstává spokojenost hráčů
Zástupce EA poskytl komentář pro magazín PC Gamer, v němž naznačuje, že jde o zavádějící informace, společnost momentálně údajně neuvažuje o tom, že by tituly z vlastního portfolia obalila reklamou.
“Po nepřesných zprávách naznačujících, že se v našich hrách chystáme představit reklamy v televizním stylu, bychom chtěli dát jasně najevo, že momentálně nic takového neplánujeme, přičemž ani nedošlo k podepsání jakýchkoliv dohod,” stojí v prohlášení. “Vytváření nejlepšího možného zážitku pro hráče zůstává naší hlavní prioritou.”
O dohodě původně informoval magazín Axios, jemuž spolupráci s EA potvrdila přímo společnost Simulmedia, konkrétně šlo o viceprezidenta herní divize, jímž je Dave Madden. Na vyjasnění celé situace si zřejmě ještě budeme muset počkat.