Firewatch si pořídilo přes jeden milion hráčů
Campo Santo, studio založené teprve před třemi lety v kalifornském San Franciscu čtveřicí Seanem Vanamanem, Jakem Rodkinem, Nelsem Andersonem a Olly Mossem, vydalo zkraje roku hru, která po celém světě sbírala ocenění i na jeho konci. Firewatch byl perfektní malou velkou hrou, která zkrátka zabodovala.
Na to, že se jedná o první hru studia, které čítá všeho všudy 11 zaměstnanců, si vysloužila nebývalý ohlas. Pozitivní recenze se ruku v ruce nesly se zájmem hráčů. Těsně před koncem roku Firewatch zabodoval kromě naší INVAZE i jinak, překonal totiž jeden zásadní milník – první milion prodaných kusů.
Novinkou se dnes na Twitteru pochlubili samotní vývojáři. Firewatch nejprve vyšel na PC a PlayStationu 4, později se dočkali i majitelé Xboxu One. Podle Steam Spy se majitelé PC verze podílí na celkovém součtu největší částí, a to konkrétně nadpoloviční většinou. Fyzicky hra vyšla v limitovaném počtu pouze na PS4.
Sometime late last year we sold our one millionth copy of Firewatch. Thank you all so much! pic.twitter.com/7LSTqWuU8Q
— Campo Santo (@camposanto) January 3, 2017
Jak vývojáři v minulosti přiznali, hned v prvním měsíci zaznamenali boom, když si hru pořídilo půl milion hráčů. Evidentně jejich první vydané hře v závěru roku pomohl i fakt, že se pravidelně umísťovala v nominacích na ceny nejlepších her loňské sezóny. A to i u nás.
Úspěch samotné hry naznačuje i fakt, že se připravuje film na motivy hry v produkci společnosti Good Universe. Nakolik se bude držet příběhu Henryho a Delilah a zda taková kombinace bude fungovat, ale prozatím není zřejmé.