Microsoft tvorbu inXile měnit nechce
Microsoft pokračuje na své vlně nákupní horečky. V rámci sobotní show v Mexico City potvrdil spekulace o akvizici studía Obsidian Games a překvapil nákupem zkušeného týmu Briana Farga inXile Entertainment. Ten stojí za kultovní sérií Bard’s Tale nebo staromilského RPG Wasteland. Na dveře právě klepe třetí díl apokalyptické série, stojí za ním úspěšná crowdfundingová kampaň, zmíněný nákup tím pádem přidělal fanouškům vrásky. InXile nicméně příznivce uklidňuje.
Na svém Twitterovém účtu reagovali na četné dotazy fanoušků, kteří mají strach ze změny směru vývoje studia. Jasně z nich vyznívá, že hra neprojde žádnou překotnou změnou. Finance přitékající z Redmondu nakopnou pouze technickou kvalitu a možnosti testování. Co bylo slíbeno během kampaně, bude. Bát se nemusíme ani exkluzivity pro platformy Microsoftu, Hra je v současné době naplánována na konec příštího roku a přinese vylepšenou hratelnost, předělaný systém dialogů i akce.
If it does, it will be for the better - more resources, more testing, etc.
— InXile Entertainment (@Inxile_Ent) 11. listopadu 2018
A i po ní nepřije potopa. InXile slibují, že budou pokračovat ve své ikonické tvorbě, rozsáhlých RPG titulech. Díky Microsoftu navíc získají větší tvůrčí volnost. Dále pracují na cílech spojených s Bard’s Tale 4 a v rukávu zřejmě mají schované další projekty.
More #RPGs are definitely on the way. We appreciate your support!
— InXile Entertainment (@Inxile_Ent) 11. listopadu 2018