Počasí bude hrát v The Division roli
Ubisoft o The Division v posledních měsících mlčí a hra se už podezřele dlouho v tichosti připravuje na prosincovou betu. Nyní se vývojáři rozpovídali na téma počasí a denní doby, které budou mít ve hře větší vliv, než bychom si mohli myslet.
Krátké video ukazuje záběry z alfy, na kterých agent prochází zimním New Yorkem za různého počasí. Když se ve hře spustí sněhová bouře, nízká viditelnost ovlivní nejen hráče, ale i NPC a vánice může způsobit i horší míření či kratší vzdálenost automatické detekce postav a předmětů. Na počasí a denní dobu budou reagovat i zbytky obyvatel města a zvěř, která se jeho ulicemi potuluje.
V noci a v tmavých interiérech se budou hráči muset vyrovnat s až nulovou viditelností a riskem, který představuje užití baterky. Denní a noční doba budou mít na atmosféru hry prý velký vliv a vývojáři si slibují, že to prospěje i znovuhratelnosti misí, které mohou na hráče ve dne i v noci působit zcela jinak.
V druhém videu vývojáři představují hru světel a stínů uvnitř budov, ve kterých lze prý snadno ztratit přehled o uplynulém čase a při východu můžeme být překvapení změnou počasí či světelných podmínek.
The Division v prosinci projde přípravnou betou na Xbox One. Hra by pak měla vyjít na PC, PS4 a Xbox One až 8. března.