pokles-ceny-akcii-sony-kvuli-obavam-z-prehrivani
Novinka Pokles ceny akcií Sony kvůli obavám z přehřívání

Pokles ceny akcií Sony kvůli obavám z přehřívání

sleepless.

sleepless.

4. 10. 2006 09:36 4
Reklama

Analytici jsou lidé, na jejichž úsudku často záleží úspěch, či neúspěch mnoha středních i velkých společností. Své o tom může vyprávět například společnost Sony. Právě diky názoru dvou analytiků z respektovaných firem totiž cena akcii Sony včera na Tokijské burze klesla o 2.75 procenta. Na svědomí to mají Yuji Fujimori z Goldman Sachs a David Gibson z Macquarie Equities, kteří svým klientům doporučili vyčkat a zatím akcie Sony nenakupovat. Yuji Fujimori tak učinili kvůli zmatkům panujícím okolo launche PS3 a blíže nespecifikovaným obavám z nepříliš povzbuzujícím prodejů handheldu Sony PSP. To David Gibson si pro své doporučení našel o něco zajímavější a konkrétnější důvod. Nějak se mu totiž nezdálo, že PS3 během Tokyo Game Show až příliš často padaly (tím je myšlen jejich OS a ne pády na zem :). Podle Gibsona za to může přehřívání PS3, což prý tak blízko launchi a přechodu do fáze masivní produkce, nevěstí nic dobrého.

Společnost Sony se samozřejmě ihned ohradila a časté padání a následné resetování PStrojek během TGS 06 svalila na to, že na výstavě běželo velké množství konzolí vedle sebe, což společně s početným davem způsobilo nepřirozeně vysoké teploty, jež měly padání skutečně na svědomí. S konzolí samotnou prý problém není a běžný zákazník se při hraní doma s ničím podobným nesetká. V této chvíli si můžeme vybrat komu budeme věřit. Na jedné straně je fakty nepodložená domněnka analytika a na straně druhé ujišťování, kterému můžeme a nemusíme věřit. Nejlepší bude počkat, jak se bude PS3 chovat v terénu. V tomto ohledu mám my v Evropě docela velkou výhodu oproti USA a JPN. PS3 se k nám sice dostane o pár měsíců později, ale je docela velká šance, že tou dobou už budou všechny případné defekty hráči v USA a JPN odhaleny a následně odstraněny. Jinak řečeno, roli pokusných zvířátek za nás tentokrát odnesou jiní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama