ps3-o-100-dolaru-levnejsi-od-12-cervence
Novinka PS3 o 100 dolarů levnější od 12. července?

PS3 o 100 dolarů levnější od 12. července?

sleepless.

sleepless.

6. 7. 2007 08:18 1
Reklama

Kromě předpokládaného představení přepracované podoby handheldu Sony PSP a přinejmenším několika nových her se během E3 tiskové konference společnosti Sony, která se koná ve středu 11. července, dočkáme možná i oznámení snížení ceny konzole PlayStation 3 o 100 dolarů.

O možném snížení ceny PS3 v letošním roce se na základě náznaků od vysoce postavených představitelů Sony spekuluje už řadu měsíců. Diskuse na tohle téma se však nyní dostává do úplně jiné roviny díky letáku řetězce Circuit City, v němž je 60 GB verze konzole PlayStation 3 nabízena za 499 dolarů, čili za cenu o 100 dolarů nižší než je aktuální cena.

Na tento náznak, který mohl být chápat jako speciální akce Circuit City, však navazuje informace z GameDaily.biz, podle níž se nejedná o speciální akci jednoho obchodu – řetězce, ale globální akci společnosti Sony. Tak to alespoň tvrdí nejmenovaný obchodní manažer jednoho z největších světových prodejců spotřební elektronicky, či spíše her a herního hardwaru. To nevíme, když je jeho identita anonymní. Ke snížení ceny by dle manažera mělo v severní Americe dojít už 12. července, tedy jeden den po tiskovce Sony na E3. Pět dní tedy zbývá do chvíle, než zjistíme, jestli je informace o snížení ceny bohapustá fáma, nebo pravda pravdoucí.

Zajímavé je, že prezident Sony Ryoji Chubachi v rozhovoru pro Reuters jakékoli plány na aktuální snížení ceny PS3 rezolutně popřel. Jenže, rozhodně by to nebylo poprvé, co někdo ze Sony jeden den popře spekulaci, která se druhý den stane oficiálně posvěcenou skutečností. Neplatí to jenom pro Sony, ale i Nintendo a Microsoft. Jsou to jen takové hrátky…oni ví, že to víme a my víme, že to oni ví. Všichni tedy víme své a jen před druhou stranou děláme, jako bychom nevěděli. Přitom sám Chubachi v dubnu naznačil, že Sony (tehdy aktuálně) přehodnocuje svoji cenovou PS3 strategii, kvůli zachování konkurenceschopnosti na trhu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama