Remake System Shocku se předvádí v dalších záběrech. Nechybí akce, kyborgové ani neony
Jedna z ambiciózních herních předělávek, na kterou i po několika letech stále čekáme, je bezesporu první Systém Shock. Projekt studia Nightdive to při značném zmírnění opravdu neměl lehké. Hra si po pěti letech vývoje prošla kompletním restartem, přičemž původně odhadovaná doba byla takřka čtvrtinová. Jak se však ukázalo, právě změna uvažování pomohla vývojářům úplně nejvíce.
- Remake System Shocku nabízí dalších 7 minut záběrů
Vzhledem k tomu, že máme v tomto bodě za sebou několik demoverzí a do vydání nezbývá mnoho času, není nejspíše nezbytně nutné hru obšírně představovat. Ukázka jedné z nejprofláklejších sci-fi značek ostatně mluví sama za sebe. A to jak grafikou, tak hratelností.
Volba alternativních cest či hackování opodál stojícího terminálu nicméně nebude vším, co hra při svém návratu nabídne. Modernizovaná verze se totiž oproti originálu z roku 1994 daleko více přikloní k brutální akci, což bezprostředně podtrhává novým systémem poškozování nepřátel.
Ten umožňuje oddělovat končetiny pěkně jednu po druhé, a podobně jako v nedávno diskutovaném Dead Space tak zpomalovat blížící se protivníky. Kromě těchto inovací se nicméně hra pochlubí i dalšími, řekněme spíše sekundárními novinkami. Jednou z nich se stane např. dynamický systém hudebního doprovodu, tou další pak zase bohatší nabídka miniher.
Datum vydání PC verze prozatím zůstává beze změn. Dočkat bychom se tak měli ještě toto léto, a to na Steamu, Epicu a GOG.