Sekiro nebude Souls-like hrou
Z tajemného projektu Shadows Die Twice od FromSoftware se vyklubala zbrusu nová značka Sekiro. Zasazením se velmi podobá Niohu od Teamu Ninja, ale to neznamená, že se bude i stejně hrát. Na Playstation konferenci se objevilo rovnou pár záběrů z hraní a poté přišlo i několik informací o příběhu.
Sekiro vypráví příběh o samuraji, který se snaží zachránit svého mistra ze zajetí zločinecké skupiny, která se snaží využít jeho božské pokrevní linie. V jedné ze svých bitev přišel o ruku, a tak ji musel nahradit protézou. Není ale jen tak obyčejná. Hlavní hrdina jí může měnit do různých forem podle vlastní potřeby. Shinobi Firecracker například oslepí nepřátele, s hořlavou formou si lehce poradíte se štíty nebo si z protézy sami štít vytvoříte.
Sekiro se od předchozí tvorby studia FromSoftware dost liší. Nebudeme sbírat žádné duše, statistiky postavy se nemění a ani nemůžeme sbírat nové vybavení a zbraně. Zatímco Dark Souls a Bloodborne byly akční RPG, Sekiro: Shadows Die Twice se řadí spíše k akčním adventurám. I přes to ale bude zachována obtížnost, na kterou jsme z jejich výtvorů zvyklí. Stejně tak i soubojový systém by se měl držet standardů. Jeho mechaniky mají být zachovány.
Pokud jste si v Dark Souls libovali v PVP soubojích, Sekiro vás nejspíše zklame. Yasuhiro Kitao z FromSoftware řekl v interview pro Twinfinite, že multiplayer do hry neimplementovali hned z několika důvodů. Tím hlavním ale je, že se chtějí plně zaměřit na singleplayer.