The Medium nabídne dva grafické režimy
Polský Bloober Team se pomalu chystá na vydání hororu The Medium, s nímž míří na konzole Xbox Series a na PC. Obě konzole disponují SSD diskem, který vývojáři doporučují pro optimální herní zážitek. Jak ale novinka poběží na počítačích s klasickým HDD?
I na tuto otázku dostali odpověď redaktoři serveru Wccftech, s nimiž se dal do řeči producent Jacek Zięba. „Snažili jsme se zajistit, aby zážitek na PC splňujícím doporučené požadavky byl co nejbližší tomu na nových konzolích od Microsoftu. Doporučujeme SSD, není ale nezbytný,“ prohlásil s tím, že se v případě HDD prodlouží nahrávací časy. Krom toho je také potřeba počítat s občasným doskakováním textur.
Zięba také potvrdil, že i The Medium nabídne možnost vybrat si ze dvou grafických režimů. Ten upřednostňující kvalitu zapne ray tracing, kvalitnější vykreslování stínů a dalších detailů v celé hře, zatímco režim výkonu zvládne výše uvedené pouze v případech, kdy je renderován pouze jeden svět. Producent tím naráží na systém dvojí reality, v němž se postava v jeden čas pohybuje na dvou místech zároveň, což klade velké nároky na výkon, takže právě zde museli autoři přistoupit k jistým kompromisům. O počtu snímků za sekundu nicméně nepadlo ani slovo.
Jak už bylo řečeno, The Medium krom PC vyjde pouze na konzolích Xbox Series. Zięba v této souvislosti prohlásil, že právě Microsoft umožnil studiu realizovat jeho plány, autoři nyní neuvažují o tom, že by později hru vydali také na dalších platformách. Novinka bude od prvního dne dostupná v Game Passu.