Thriller Detroit bude mít 8 až 10 hodin
David Cage samozřejmě na veletrhu E3 v Los Angeles prezentoval svoje nejnovější interaktivní sci-fi drama Detroit: Become Human. I o něm jsme ostatně psali na Hrej.cz v posledních dnech opakovaně. A přesto se stále objevují nové informace, které by ještě měly zaznít.
Novinka studia Quantic Dream, které má na kontě Beyond: Two Souls (2013), Heavy Rain (2010), Fahrenheit (2005) a Omikron: The Nomad Soul (1999), bude podle posledních zpráv trvat 8 až 10 hodin. David Cage to prozradil v rozhovoru pro IGN. Jedním dechem ale hlavní designér dodává, že nabídne opravdu velký potenciál pro opakované hraní.
Sám Cage doporučuje hráčům, aby napoprvé hrou prošli, aniž by se snažili opravovat následky “chybných” rozhodnutí, a místo toho s nimi žili. Pak se teprve máme pustit do dalšího pokusu a lépe zvažovat jednotlivé kroky a vyzkoušet ostatní možnosti. Větvení příběhu i vizuální zpracování má údajně být mnohem propracovanější než kdy dříve u minulých her, které Cage udělal.
Jak už jsme se dříve dozvěděli, hned první scéna ze hry má například hned šest různých vyústění, každé s vlastními následky. A zajímavá je i otázka života a smrti. “Není tu žádný game over. Pokud s jednou z postav zemřete, je prostě mrtvá,” dodal. Což je o to pikantnější, že všechny hratelné postavy jsou androidé. Jejich očima hráč bude sledovat svět, který s nimi zachází jako s věcmi, ale tito neskuteční “lidé” začnou cítit skutečné emoce.
Detroit: Become Human zatím nemá stanové přesné datum vydání, ale míří exkluzivně na PlayStation 4. Hra vznikla z technického dema nazvaného Kara z roku 2012, což je i jméno jedné z hlavních postav. Samotní autoři titul popisují jako neo-noir thriller.
Nám se nápad, že budeme muset čelit volbám a přijmout jejich následky, pořád hodně líbí. Záleží ale také na tom, aby byl Detroit pořád ještě hrou a ne jen interaktivním filmem s minimem svobodné akce.