Ubisoft potvrzuje rozlišení Watch Dogs
Konečně, slušelo by se říct! Vývojáři z Ubisoftu už nemohli déle přihlížet všem spekulacím a fámám, které se rojí kolem rozlišení hry Watch Dogs na PS4 a Xbox One a přicházejí s oficiálním stanoviskem. Budete překvapeni!
Ze zprávy, která se objevila na blogu Ubisoftu, tak konečně vychází na světlo, že hra poběží na PS4 v rozlišení 900p při 30 fps a na konkurenčním Xbox One v 792p se stejnou snímkovací frekvencí. "Rozlišení, stejně jako framerate, je číslo, a jako takové se stává plnohodnotným aspektem vývoje her," říká výtvarný ředitel Jonathan Morin a v žádném případě tento problém nebagatelizuje. Na druhou stranu ale přiznává, že ačkoliv je rozlišení a framerate důležitou součástí výsledného zážitku, nejde o to nejdůležitější.
Morin rovněž naznačil, že zpožděné datum vydání nemělo nic společného s tím, že by se vývojáři snažili zlepšit úroveň grafiky. Tím nejdůležitějším je z jeho pohledu dynamika, plynulost a uvěřitelnost hráčova konání, a to se lidé z Ubisoftu snažili v mezičase vylepšit. Morin v závěru ještě uvedl, že verze pro Xbox 360 a PlayStation 3 nebudou obsahově o nic ochuzeny, jen například město nebude mít tolik aktivních obyvatel. Vše ostatní ale zůstane na svém místě a hráči by se neměli cítit nikterak ochuzení.