Uncharted nabídne sandboxové úrovně
V aktuálním čísle britského vydání PlayStation Official Magazine vyšel článek o chystaném Uncharted 4 (naše preview) s upřesněním některých detailů, které dříve nebyly známy nebo se o nich příliš nemluvilo. Nejzajímavěji se jeví informace o rozlehlosti lokací, v nichž se bude hlavní hrdina pohybovat, připravit se máme doslova na sandbox.
Vývojáři uvádí, že míra otevřenosti překoná design úrovní v Jak & Daxter 3 a hráči se budou moci toulat po lokacích, prozkoumávat je a doplňovat si útržky příběhu pro hlubší ponoření do děje. V kombinaci s tím je pak v článku opět zmiňováno použití vystřelovacího háku a zlézání skal, během čehož bude muset hráč držet rovnováhu, aby se Drake nezřítil do propasti.
Co se týče technického pozadí hry, dosud jediná hratelná ukázka měla frekvenci 30 snímků za vteřinu, vývojáři ale cílí na dvojnásobnou hodnotu, ovšem za předpokladu, že tím neutrpí hratelnost. Ta je dle jejich slov klíčovým artiklem celé série, může však jít také o vytváření alibi pro případ, nepodaří-li se vývojářům framerate optimalizovat. S určitostí ale vývojáři potvrzují, že kvalita textur oproti předchozímu dílu čtyřnásobně vzroste, nicméně tu stále budou rozdíly mezi texturami použitými v příběhových animacích, resp. samotné hře.