Vývoj No Man's Sky se prý potýká s problémy
Vypadá to, že vývoj No Man’s Sky neprobíhá tak hladce, jak by vývojáři sami chtěli. Jirka v posledním podcastu vyjádřil své mírné rozhořčení nad tím, že by hra měla vyjít až v polovině příštího roku, to ale zřejmě nemusí být tou nejhorší zprávou týkající se této slibné sci-fi akce. Vyplývá tak z informací Destructoidu.
Nejedná se samozřejmě o nic oficiálního a neradi se zabýváme čistými spekulacemi, avšak tato zpráva působí důvěryhodně. Uvěřitelně zní především v kombinaci s tím, že autoři neočekávaně oznámili takto pozdní datum vydání a že jsme také ještě dosud neviděli na žádné z herních výstav hratelnou ukázku.
Zdroj Destructoidu tvrdí, že největší potíže má plánovaná PlayStation 4 verze hry a díky tomu se hra neprezentovala na pařížském týdnu videoher a ani na předcházející menší výstavě v Londýně. Na vinně je zřejmě masivní velikost hry a hardwarová omezení nejenom na PS4 – PC verze může mít údajně celkem neočekávané nároky na HW. Nic konkrétního však pochopitelně nevíme.
Inu, co dodat – nám nezbývá než doufat, že vývoj No Man’s Sky se nakonec povede a že současné informace nenaznačují nic pro plánovnaé vydání hry zásadního.