Vývojáři z Remedy nestíhají. Studio se rozhodlo zrušit kooperativní akci Kestrel
Finské studio Remedy Entertainment se nijak netají tím, že pracuje hned na několika projektech, nyní se však zdá, že jich bylo příliš mnoho. Tvůrci totiž oznámili, že ruší multiplayerový titul Kestrel.
- Studio Remedy oznámilo ukončení vývoje projektu Kestrel
- Důvodem je snaha podpořit ostatní projekty
O projektu se dříve mluvilo pod kódovým označením Vanguard, v principu šlo o free-to-play střílečku. Autoři na ní spolupracovali s Tencentem, jenž ve studiu drží malý podíl (14 %). Původně se počítalo s tím, že se postará o vydání hry, zároveň měl k dispozici licenci na mobilní verzi.
Před půl rokem jsme se dozvěděli, že byl vývoj restartován, vývojáři opustili myšlenky na free-to-play model a změnili název na Kestrel, ani to však evidentně nikam nevedlo. Šéf studia Tero Virtala nicméně vysvětlil, že důvodem ukončení vývoje je především snaha uvolnit si ruce pro ostatní projekty, které pokročily do dalších vývojových stádií.
„Chtěl bych poděkovat našemu vývojovému týmu kolem projektu Kestrel. Přestože jsme se rozhodli projekt ukončit kvůli širšímu přínosu pro Remedy, náš tým odvedl dobrou práci a poskytl nám cenné poznatky. Chci také poděkovat společnosti Tencent za dosavadní partnerství.“
Remedy se nyní soustředí na značky Alan Wake a Control, připravuje také remaky v sérii Max Payne. V záloze má i kooperativní multiplayerovku s kódovým označením Condor.